יום שישי, 18 בנובמבר 2011

A WORK IN PROGRESS


כל אחד מאיתנו שרוצה לייחד את האוטו שלו, נכנס לסטטוס "בתהליך עבודה" כדי להתאים את הרכב לצרכים שלו, לרצונות שלו, למראה הסופי שהוא רואה אותו בסוף, ועד שלא נסיים את הפרטים הכי קטנים שאפילו רק אנחנו נדע שהם שם, ורק אנחנו ניראה את ההבדלים הקטנים האלה, ה"תהליך" הזה, פשוט לא יגמר. 









וזאת בדיוק הייתה ההרגשה של בן פטרסון לגבי הגולף מארק 5 שלו בסוף שנה שעברה. 
היא לא הייתה בדיוק בנקודה שהוא רצה שהיא תהיה, אז כפי שניתן לצפות, הוא המשיך לייחד אותה עוד ועוד. בן כבר נמצא בסצנה המון שנים, ובכל הזמן הזה, הוא אף פעם לא הפסיק להפתיע, מלהבריק את הגלגלים שלו ברמה שההשתקפות תגרום לכם להסמיק, ועד להתאמות צבעים ברמת פרטים הכי קטנה ברכב. 






והשנה בן רצה שהרכב שלו יהיה בולט במיוחד, מעבודה עם מיטב האנשים המומחים בתחום, הוא התחיל מלהעלות ממידה 17, אל 18″ VIP’s VR-15, עם ליפ גדול, וצלעות מסובבות בצורה קלה, אי אפשר לטעות. 




אחד הדברים הנוספים שבן עשה בשנה האחרונה, הוא משהו שלא כל אחד ישים לב, אבל זה בהחלט גרם לרכב להרגיש שלם יותר. 
בן שינה בצורה מתאמת במיוחד את כל מערכת המתלי אויר שלו, עם עזרה מ-Bag Riders והחבר'ה מ-Accuair Suspension . כל חלק פלסטיק הוחלף בחדש שהותאם ועוצב בשבילו, ההוספה של הפריט הקטן הזה, נותן לאוטו מגע אישי ומיוחד, שנעשה בעבודת יד לפי בקשה. 






וכמובן, בן עדיין לא סיים, יש לו כבר המון תוכניות רבות לתקופה הקרובה, שכוללים שינויים גדולים וקטנים, דברים שיגרמו לכולנו לעבור לסטטוס של "בתהליך עבודה". 


נלקח מ-StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה