יום שישי, 30 בדצמבר 2011

2007 Audi A4 2.0T - Section Zero


במבט לאחור על ההיסטוריה של סצנת ה-Euro, אפשר לראות כי בודי-קיטים פרועים שהיו פופולריים בשנות ה-90 הובילו ישירות לסגנון עדין יותר המכונה OEM+ שאנו רואים היום. ספויילרים וכנפיים גדולות בסופו של דבר עודדו את קהל המשפרים לשנות את הגישה למאופקת יותר, להיות יצירתיים עם חלקים נדירים שמציעים מפעלים באירופה, במטרה להיראות טיפ-טיפה שונה מ-OEM. 
כמובן, הוספת חלקים אירופאיים איכותיים מחמיאה למראה הרכב באופן מושלם כי...אמממ...אלה חלקים מהמפעל, כאלה שיגרמו לכם באמת לדעת על מה אתם מסתכלים כדי להבין מה שונה.





כאשר בארה"ב הביקוש לחלקים אירופאיים גדל באופן משמעותי, חברה בשם OEMplus יצאה לסייע למשפרים לייבא את החלקים ישירות מגרמניה. הם אפילו הציעו אופציית התקנה של אותם החלקים וכן תנור צביעה למקרה הצורך, כך שהכל נמצא תחת קורת גג אחת. 
ג'וש סגלסון בן 32 הוא סמנכ"ל תפעול של החברה אשר ממוקמת בלגונה הילס, קליפורניה. אחרי שהוא רכש את האאודי A4 2.0T שנת 2007 מברנדון צ'ייסין מ-Pure Euro, הוא רצה לבנות את האאודי האולטימטיבית עם כל התוספות המקוריות שרק אפשר, ועוד ועוד.




לצורך המחקר, ג'וש "סרק" מדי חודש את קטלוג המפעל הנקרא ETKA, בחיפושים אחרי החלקים אשר יתאימו לחזון שלו. עד מהרה, אאודי RS3 הפכה לזמינה באירופה וקטלוג ETKA התחיל להתפוצץ מרוב העידכונים של חלקים חדשים וטונות של תוספות. 

כשמתיישבים במושבי Recaro של S4 B7 בתוך סלון הרכב המואר בתאורת לד מגניבה, כשה לדמיין שאתה לא באולם קולנוע. מתג הזזת המושבים בעלי זכרון ל-4 מצבים שמורים, הממוקם על הדלת, מספק את האפשרות למקם את המושבים בנוחות לפני הצפיה ב-HDTV, לשמוע מוזיקה דרך iPod או דרך מערכת מולטימדיה המשלבת ניווט לווייני RNS-E. מערכת ניווט משתמשת בממשק של Alpine KCE-25i וחיווט של Kufatac USA כדי לאפשר שליטה מלאה על ה-iPad, כולל עטיפות של אלבומים, סרטים ומוזיקה. בנוסף, מקלט HDTV של BOSS משולב עם המסך של מערכת המולטימדיה, תוך כדי הסתרת האנטנה בתא המטען. כמו-כן, המסך ממלא תפקיד של מצלמת רוורס, כך שלפיקסלים אף פעם אין מספיק זמן להתקרר.



שק עור של ידית הילוכים זכתה לתפירה מחדש עם חוטים לבנים, כדי להתאים לדגשים של גלגל ההגה מאאודי TT-RS, בדומה לידית בלם יד של RS4 וידית הילוכים. פאנל המקשר בין הקונסולה, דאשבורד והדלתות נצבע בגוון לבן Ibis, עם זאת, הפריט האהוב על ג'וש הוא כפתור התנעה של RS4 הממוקם המרכז הקונסולה של RS4. 



מראה חיצוני של הרכב טופל בעזרת פגוש אחורי בתקן אירופאי הכולל חיישני רוורס. פגוש נצבע בתוך החברה OEMplus, יחד עם מסגרת הגריל של RS4 וסמל עם 4 טבעות. בהתחלה פנסים ראשיים נפתחו ונצבעו בגוון שחור (Joe Mod), אבל בשלב מאוחר יותר בתוך הפנסים נוספו אנג'ל אייז של E36 ותאורת בי-קסנות אדפטיבית. נורות של פנסי ערפל תחתוניים הותאמו עם פנסים הראשיים, כדי ליצור גוון אחיד של אור. 



מטרה הראשונית של ג'וש הייתה לקבל מכונית מפנקת, לא בהכרח רכב של ביצועים, אבל למרות זאת הוא הוסיף כמה סוסים למנוע בעזרת תוכנת REVO סטייג' 2+ בשילוב עם משאבת דלק בלחץ גבוה של AWE Tuning. הוא גם הכניס מאחורי פנסי ערפל זוג אינטרקולרים של Evolution Racewerks והחביא מיכל מתאנול מאחורי פגוש אחורי. לבסוף, הותקנה צנרת פליטה 2.75" של Milltek עם ממירים ספורטיביים, יציאות המפלטים כוונו במדויק לפתחים בדיפיוזר האחורי, אשר נצבע בצבע הרכב גם כן. ג'וש שקל גם לשדרג את הטורבו ל-K04 גדול יותר, אבל ה-A4 הנעה קדמית שלו גם ככה הייתה מפרפרת בקלות עם חישוקי Rotiform BLQ במידה 20X9. 



הרכב הונמך בעזרת הקוילאוברים Tein Super Sport ע"י ברנדון, בעלים הקודמים. "גלגלים עושים עבודה מצוינת בלהראות את הברקסים המקוריים", אומר ג'וש עם גיחוך. "אבל לצערי קיט ברקסים גדולים לא יכנס בגלל המרווח בגלגלים, לכן השדרוג היה מוגבל לחירור הדיסקים המקוריים"

בעתיד, ג'וש מתכוון להתאים מנגנון אוטומטי של אאודי A8 Phantom להרמת הבגאז' המגולח שלו וכן להתקין סט רמקולים מקוריים של Bose. יחד עם תוספות OEM+ שכבר היו על הרכב, מדהים מה אפשר לעשות עם קטלוג של תוספות מקוריות וקצת דמיון. 

מפרט הרכב:



2007 Audi A4 2.0T

Owner: Josh Segelson
Location: Laguna Hills, CA
Occupation: VP of Operations
Engine: 2.0L four-cylinder 16v FSI with Revo Technik stage 2+ software, AWE fuel pump, Milltek race cats and 2.75" Sport exhaust, Evolution Racewerks side-mount intercoolers, Snow Performance methanol injection
Drivetrain: six-speed manual
Brakes: 330mm drilled and slotted Adam’s Rotors, stainless steel lines
Suspension: Tein Super Sport coilovers, RS4 sway bars front and rear
Wheels & Tires: 20x9" Rotiform BLQ wheels with 235/30 R20 Hankook Ventus V12 Evo tires, OE tire pressure monitor system
Exterior: Euro front and rear bumpers with park distance control and Seat Cupra R front splitter, Euro aspherical mirrors and wrapped caps, white badges and RS4 grille surround, Joey Mod headlight housings, E36 LED angel-eyes, HID foglights, Euro smoked tail lights, vinyl-wrapped titanium trim, black painted roof and lower diffuser
Interior: S4 Recaro heated seats with Memory Seat retrofit, TT RS steering wheel, RS4 center console with push button start, RS4 handbrake, pedal set, shift boot with white stitching, factory cool box, LED lighting, Ibis white trim, Euro stickerless sunvisors
Audio/Visual: RNS-E navigation, Alpine KCE-425i interface, Boss HDTV tuner





מקור: Eurotuner

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה