יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

Air bagging a MK4 GTI - Coffee and Cream



"I like my sugar with coffee and cream". אי אפשר היה לתאר את זה טוב יותר מאשר עשו Beastie Boys. מי שמכיר את לאו ואת הרכב שלו, שהיה בצבע Silverstone, יודע שמדובר בבחור ההארדקור. לאו נהג ברכב שלו עם קוילאוברים נמוך יותר מרוב האנשים שנוסעים באייר-רייד ללא אוויר, ושלא לדבר על האופסטים המטורפים. אבל בשלב מסוים הגובה של הרכב התחיל לגבות מחיר ובמקומות מסוימים הצבע התחיל להתקלף, זה היה הזמן עבור לאו לצבוע את הרכב מחדש. הצבע שנבחר לרכב היה בגוון Quicksand, אשר נבחר מקטלוג של טויוטה FJ. את העבודה ביצע פאט מ-Pats Paint Werks, הממוקם בקרבת יוסטון, בבייטאון, טקסס. חייבים להודות שפאט ביצע עבודת צבע מעולה!





כמו כן פאט טיפל בחישוקי Image וצבע אותם בגוון Sepang bronze של BMW, כדי להחמיא לצבע קרמי הטרי. ברגע שעבודת צבע הסתיימה, הגיע הזמן לטפל בשאר הדברים באוטו, הפעם ליאו רצה להיפרד מקוילאוברים לעבור לצד של כריות אוויר. למטרה הזאת נרכש סט מושלם של Accuair E-level עם שלט לשליטה מלאה על הגובה גם בזמן נסיעה. אבל אנחנו כבר הבנו שלאו אינו בחור אורדינרי והוא לא רצה סתם לזרוק את השלט לתוך הרכב. הוא החליט למקם אותו בקונסולה המרכזית בין המושבים, בעזרת עבודת הלחמת פלטיק ABS, שיוף וצביעה בשחור. 
אוויר סופק ע"י המדחס Viair 400c לתוך מיכל אוויר כפול, אשר נצבע בגוון Sandstorm של טויוטה גם, כדי להתאים לצבע הרכב. מה שמחזיק את המיכלים במקום, זה התושבות של Accuair EXO, אשר נצבעו בצבע הרכב גם כן. 


מתלים קדמיים של Airlift XL אחראים לקרב את הכנף כמה שיותר צמוד לצמיגים קדמיים בזמן שמאחור התמקמו הכריות Airlift performance. זה היה הפרוייקט האחרון של Dorbritz Designs לשנה הזאת והוא מסכם בכבוד את שנת פרוייקטים המדהימה!










מקור: Dorbritz Designs

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה