יום ראשון, 19 בפברואר 2012

OEM+ 16V JETTA COUPE


כשמדובר ב-MK2, למאט יש קצת חולשה, בלשון המעטה. בתור בעלים של לא פחות מ-6 מארק 2 שונות לאורך שנים, הוא מכיר היטב את קסמיה המוזרים אשר מרכיבים את אחת הפולקסוואגנים הפופולריים ביותר אשר נמכרו אי פעם בארה"ב. לדעתנו, ג'טה קופה הזאת שנת '91 היא הטובה ביותר בקבוצה, וזה אומר הרבה בהתחשב בעובדה שמתוך 5 נציגות קודמות של הדור השני שהיו אצלו היו אקזמפלרים נדירים, הכוללים כאלה עם השתלת VR6 ועוד כל מיני מהדורות מיוחדות. מה שהופך את המכונית הזאת לעוד יותר מיוחדת, זה הדרך בה היא הפכה לרכש של מאט. אחרי שחבר טוב של מאט קנה אותה במצב מקורי מבן אדם זקן תמורת 300$, הוא הבין אחרי פרק זמן מאוד קצר של הבעלות שזה יהיה ממש לא בסדר לא לתת למאט את ההזדמנות להיות הבעלים של האקזמפלר הנדיר. העסקה יצאה לפועל והקופה נשארה במשפחת ה-MK2 של מאט.







לא לקח זמן רב עד שמאט התחיל לבצע שינויים במכונית "החדשה" שלו, הוא התחיל מהחיצוניות שלה והחליף את הפנסים הכפולים לבודדים מקדימה, התקין בקליות אדומות מאחור ומנורוצ צד צבע בגוון "בננה מעושת". כדי להביא את הג'טה קרוב יותר לאדמה, הוא השתמש בקפיצי הנמכה 70/60 של SPAX ובולמי Bilstein. בהתחלה הגלגלים המקוריים הוחלפו לסט של פורשה מדגם "phone dials". אבל זה לא היה להרבה זמן, כי לפעמים יש הזדמנויות שצצות פעם בחיים וזה מה שקרה למאט, כאשר הוא ראה סט של BBS RS בלוח המכירה Craigslist. הנגיעות העדינות האלה באקסטריור של המכונית הפכו אותה למאוד סולידית ומרשימה. 



בחלק הפנימי של המכונית, המזל הבלתי יאמן בא למאט בצורת סלון Helios של Recaro, אשר נתרם (כן כן, חינם אין כסף) למכונית כאילו זה היה נועד למצוא את הדרך אל הקופה בעזרת כוח הפלא. כמו-כן, בפנים ניתן למצוא תוספות מגניבות כגון ידית הילוכים בצורת כדור גולף, גלגל ההגה של קוראדו ורדיו-טייפ, אשר הותקן בכוונה על מנת להתאים לרוח התקופה.



עבור שלב הבא של הפרויקט, מאט הפנה את תשומת ליבו אל תא המנוע. בתור מי שהיו לו כבר שני MK2 עם מנוע VR6, הוא רצה הפעם משהו שונה. בהתאם לתוספות בנושא OEM+, הוחלט כי מנוע 16V יותר ממתאים להדגשת רוח התקופה של המכונית. ובכן, מנוע 2.0 ל' 9A עם ראש של 1.8 ל' מצא את דרכו אל תא המנוע וחובר בצייתנות לניהול מנוע הקיים של Digifant בפחות משבועיים. 





עם איך שהמכונית נראית היום, אתם בטח תחשבו שמאט די מרוצה מהתוצאות, אבל אנחנו יודעים שיש לו עוד הרבה הפתעות בשרוול לכסופה היפיפיה שלו. תמשיכו לעקוב, כי העניינים עם המכונית ממשיכים להתפתח.





















עם גלגלים הישנים שלה:








מקור: Blackforestindustries

תגובה 1:

  1. אין, פולצווגן (במיוחד הישנות)ו-BBS זה כמו רומיאו ויוליה, הם פשוט נועדו להיות ביחד!

    השבמחק