יום שישי, 17 בפברואר 2012

It’s a Love-Hate thing


אם יום אחד אתם תתקלו בגולף GTI MK3 נקיה ותחליטו שאתם רוצים לקנות אותה, אתם בטח תרצו לדבר עליה עם מישהו שכבר החזיק מכונית כזאת. רוב הבעלים של GTI, כמו ג'ורג' גווארה למשל, יספרו לכם סיפורים על יחסי אהבה-שנאה שיש להם עם המכונית שלהם, סיפורים אשר עלולים להכיל קללות ומילות חיבה באותו המשפט. להסתכל על המכונית הזאת זה כמו להתאהב בברמנית במועדון חשפנות. לפני שאתה מתחיל לקבל רעיונות הלא נכונים, תן לנו רגע להסביר..





להיות מוקף בהמון בחורות "מזויפות" שיכולות לקחת אותך "לסיבוב" תמורת פחות מ-200 דולר זה בסדר גמור עבור אנשים מסוימים. אבל האישה שעומדת מאחורי דלפק הבר היא זאת שתשנה את עולמך.





MK3 של ג'ורג' היא אותה האישה שעומדת מאחורי הדלפק. לעזאזל עם כל הזיופים והחיקויים! פצצה הכחולה הזאת יושבת נמוך על חישוקי Gotti J55A עם 3 חלקים במידות 16X8 ו-16X9. תעמידו את המכונית הזאת בין 2-3 מארק 3 משופרות אחרות ואתם תראו איזו מהן תצא מנצחת. 



הגולף של ג'ורג' משופרת חיצונית בסגנון מינימליסטי אך מרשים, אבל אל תתנו לתמימות שלה להטעות אתכם, כי היא לא פראיירית בכלל. מנוע VR6 בנפח 2.8 ל' עם 12 שסתומים עם תכנת ניהול של GIAC, קאמשפטים 268, סעפת של 2.9 ל', יניקה גדולה של ABD, דיפרנציאל של Pelequin וצנרת פליטה. כל אלה דואגים שהמכונית תגיע לכל מקום ובזמן.



מתלי אוויר Air Lift מסדרת Slam הם אלה שמעניקים לה את הברק האמיתי. עם מדחס ViAir 400c, צינורות ¼”, מיכל אוויר דק בקיבולת של כ-20 ל' וניהול ידני, המערכת ללא ספק מחמיאה לנעליים החדשות והנוצצות שלה.



ג'ורג' בחר ללכת על מערכת מתלי אוויר מאותה הסיבה בדיוק כמו רוב משתמשי אייר רייד, והיא פרקטיות. נסיעה גבוהה וחניה נמוכה פותרים לחלוטין את בעיית גירוד של הקארטר ושפשוף המסגרת, אשר הולכים יד ביד עם רוב הנסיעות ברחבי העיר.



בסופו של דבר, כשמפסיקים לקלל, הדבר היחידי החשוב באמת הוא אהבה ותשוקה שעושים אותך למי שאתה והופכים את המסע הזה לכדאי. המון כבוד מגיע גם לחברתו של ג'ורג', אשר סובלת את המכונית שהיא שונאת בשביל האיש שהיא אוהבת. 





מקור: Airsociety

תגובה 1:

  1. לא ממש אוהב את הצורה הזאת של גולף, אבל ה-VR6...אחחח ה-VR6 !!!

    השבמחק