יום שלישי, 21 בפברואר 2012

WELL PLANTED ROOTS – THE BAGGED LAMBORGHINI MURCIELAGO




בתחילת החודש פירסמנו לכם על כך שהמותג HRE מתחיל להחיות מהארכיון את העיצובים הישנים של הגלגלים שכל כך אהבנו וגדלנו עליהם בתור ילדים, והנה, לא עבר הרבה זמן, כמו שאתם יכולים לראות בתמונה, ההחלטה שלהם לחזור לעיצובים הישנים שלהם הייתה מאןד חכמה. 



באוגוסט שנה שעברה, ניגשו כמה חבר'ה מהבלוג StanceWorks עם הצעה לחבר'ה של HRE להחיות את הגלגלים שהם פעם ייצרו בשנות ה-80 ושנות ה-90, עם קצת נגיעות כדי שיתאימו לרכבים של היום שרוצים מראה וינטאג' ומיוחד. כמו שהחברה של S|W תארו: "האהבה שלנו לגלגלים הישנים של חברת  HRE והרצון שלנו לראות משהו בשוק של היום שיהיה דומה לעיצובים הישנים גרם לנו להיכנס למשרדים של חברת HRE עם אקדחים שלופים. אחרי הרבה שכנועים על כך שהתעשייה צריכה את המוצרים שלהם הצלחנו לשכנע אותם. מעט מאוד חברות יכולות לבקש כזה דבר, ואפילו לפחות חברות יש את האפשרות לגרום לשינוי"



הרכב הראשון שאנחנו נסקר זאת למבורגיני בצבע ירוק ליים שיושבת על גלגלים של חברת HRE דגם 454. והרכב הזה שזכה בכבוד לנעול את הנעליים היקרות האלה הוא הלמבורגיני של חברת LB Performance אשר בנויה בצורה מושלמת עם קיט של מרצ'לאגו וכדי להישאר כל-כך נמוכה נעזרת בבולמי אוויר. לסיקור הזה הרכב הנ"ל נשלח מיפן אל קליפורניה, ובעזרת הרבה חברים החברה של S|W הצליחו להשיג את החיה האקזוטית הזאת. 



לצלמים מכם ידוע עד כמה קשה למצוא מיקום מושלם לרכב, ולרכב הזה לקח כחצי שנה עד שמצאו היכן אפשר לצלם את החיה הירוקה הזאת, למצוא מקום שיהיה מושלם, ולארגן את ההפקה של הצילום המושלם זה ממש לא קל. הציוד והצוות הנכון שהמחיר שלהם נע בין 6000 דולר ליום או 1500 לשעה זה רק ניראה כמו משימה בלתי אפשרית.



כאשר הרכב הגיע מיפן והגלגלים הורכבו, השעון התחיל לתקתק, וזה היה הזמן לבחור את המקום הנכון. ועד ליום הצילומים המיועד נזרקו כל מיני רעיונות, ורק במקרה נתקלו הצלמים במקום פשוט מושלם: שטח נטוש בלב LA, אבל השילוב של צמחיה שצמחה לה דרך האספלט הקשה וההרוס, והתאורה הזהובה והסגולה שנתנה השמש הזורחת על הרכב הצועק והירוק הזה הפכו את המיקום הזה לפשוט מושלם. 





"הייתה אווירה מושלמת לכל אורך הפרוייקט, כולנו בעזרת השור האיטלקי רכשנו המון חברים חדשים. בסופו של דבר, השינוי שעשינו בתעשייה בהחלט סיבה מוצדקת לחגיגה, וזהו צעד ענק מהנורמה היום." (מייק בורגס)


נלקח מ: StanceWorks

2 תגובות:

  1. אתם מוכנים להפסיק לגרום לי לכאב לב?? די, עם כל סיקור אני יותר ויותר מתבאס שאני גר בישראל..
    טוב נו, תמשיכו :)

    השבמחק
  2. למבו עם מתלי אוויר זה קצת נונסנס..אבל היי, לפחות זה מיוחד!

    השבמחק