יום שישי, 13 באפריל 2012

Think Again: Trong Nguyen’s Mugen Inspired Accord


כשאתה חושב על הונדה משופרת, המכוניות שמיד עולות לך לראש הן סיביק, CRX, S2000, פרלוד או NSX, אבל ישנה מכונית אחת שאנשים נוטים לשכוח...אקורד. הונדה אקורד נבנתה כדי למלא את הנישה החסרה ביצע של היצרן וזה לא בדיוק היה משהו מרגש. אקורד פנתה לקהל יעד שלא ממש דאג שתהיה לו מכונית נוסעים קטנה, עם ביצועים או כזאת שתפזר שיער ברוח של הנסיעה. אבל מכוניות האלה מצאו פופולריות רבה בטרנד של הסטאנס והפיטמנט שמשתלט על כל העולם. אקורדים יפות ומשופרות בטוב טעם צצות מדי פעם פה ושם, כולל זאת של טרונג נגוין שנת 2010, אשר גורמות לנו לשקול מחדש האם להשאיר את אקורד ברשימת הונדות הראויות לשיפור.







עבור טרונג, אקורד ממש לא הייתה בראש הרשימה שלו כאשר הוא חיפש מחליפה לאחר מכירת הסיביק שלו. הוא רצה ללכת לכיוון ה-VIP וחיפש פלטפורמה כמו לקסוס 460GS. תוכנית זו נקטעה, כאשר הוריו החליטו למכור את האקורד שלהם. כמו שאמרנו, אקורד הייתה מאוד רחוקה ברשימת המכוניות שטרונג שקל לקנות, אבל המחיר היה סביר והוא הכיר היטב את ההיסטוריה של הרכב (זה בהחלט משהו חשוב כשקונים מכונית משומשת).





טרונג מיד ביצע מתיחת פנים לאקורד "האפורה" על ידי הוספת קיט מלא של Mugen, מה שבאמת עזר לשפר את המראה של המכונית. אפילו אחרי שהשקיע "כמה" גרושים בערכה של Mugen, הוא עדיין מסתכן ובוחר ללכת על מתלים סטטיים ורוכש קוילאוברים של Megan, כדי להבליט יותר את הסט של Work VS-XX. כל אלה היו צעדים עצומים שהפכו אקורד משעממת ורגילה למכונית שעל בטוח תוכל לשבור צוואר של לא מעט אנשים ולהשאיר אותם בהלם, כאשר הם מגלים כי זאת, למעשה, אקורד.





תוכנית של טרונג בנוגע למכונית שלו הייתה מוכנה מהרגע הראשון. "המטרה הייתה ללכת על משהו מקורי, כפי שניתן לראות. מי לא אוהב Mugen ועוד דבר, מי לא אוהב VS-XX? אני רק רציתי שהיא תהיה פשוטה ונקיה, ועכשיו אני מנסה לעצב אותה בסגנון VIP, ואני עושה את עם אקורד במקום עם לקסוס GS460.” תוכנית הזאת הביאה לנו אקורד אלגנטית אך פשוטה, שתגרום לאנשים לשאול: "זאת אקורד?!"

עם עוד תוכניות רבות בדרך, אנחנו בטוחים שטרונג יראה עוד הרבה פרצופים מופתעים, כאשר אנשים יגלו שמכונית הסקסית הזאת שעומדת לפניהם היא סדאן משפחתית שהם רואים מדי יום. אנחנו חושבים שזה הזמן להוסיף את אקורד לרשימה הזאת...



מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה