יום חמישי, 14 ביוני 2012

Beauty in the beast


יש משהו בחיפושיות מקוררי אוויר האלה שנראה כל כך טבעי, ללא קשר למצבן. מה לא עשו איתן: שיפצו אותן והחזירו למצב תצוגה מקורי וטהור, בנו אותן לנסיעה במהירות מופרזת לאורך רבע מייל וגם השאירו אותן מלאות בחלודה עם פיטמנט אגרסיבי. חיפושיות יכולות לעשות את כל זה ועוד. מראה חלוד נהיה נפוץ בקהילת חובבי יורוסטייל של העידן החדש כבר תקופה די ארוכה, אבל שום דבר לא משתווה למה שאמא טבע וקצת (הרבה) זמן יכולים לעשות לה כאשר היא עומדת נטושה בשדה או במחסן במשך שנים רבות, עד לרגע שבו מישהו שם לב אליה ובא להציל אותה ממוות נצחי.







מציאות באסם נטוש, כמו במקרה של החיפושית של אריק וון דן הובל, מוכיחות לקהילה שלנו שמכוער יכול להיות יפה בדרכו שלו. 
אריק, בן 28 מהולנד, נתקל בפולקסוואגן הזאת לפני כשנה באחד המחסנים בדנמרק. ברגע שהוא השיג את החיפושית שלו, הוא החליט לא לסטות מהמסלול ולשמור את המראה של המכונית שלו כפי שהיא נמצאה. 






הוא רצה להשאיר את המראה האותנטי שלה בלי זיופים, אבל שתהיה פונקציונלית ופעילה מכנית. וואן דן הובל שיפץ את הבודי כדי להביא את הבייבי שלו למצב נסיעה והוסיף לה מנוע 1500 סמ"ק כדי שתהיה מסוגלת להגיע למהירות שיוט.



אחרי שכל הבאגים מכניים סודרו, הגיע הזמן לעבוד על הסטאנס הרצחני של החיפושית הזאת. זה הושג על ידי יצירת ציר קדמי קטן יותר עם כיוון גובה וציר אחורי עם קאמבר (החלק האהוב עליו במכונית). גלגלים ברוחב 6" הולבשו בצמיגים עם דפנות לבנות ולסיום נוספו כאפות מקוריות. ההשראה לפרויקט שלו הגיעה מה-ratlook, אשר מאוד פופולרי בקהילות רכב רבות.



כשנשאל עד כמה הוא מרוצה מהחיפושית שלו במצבה הנוכחי, הוא דירג את זה 10 מתוך 10, למרות המכשול הגדול ביותר שלו עם המכונית זה החוסר יכולת להרים אותה עם ג'ק. 



הוא המבקר הכי גדול של עצמו, אז אם הוא לא אוהב משהו, הוא משנה את זה תוך שניה. על השאלה האם הוא מאפשר לאנשים אחרים לנהוג במכונית שלו, הוא עונה "אם הם יעיזו..."





וואן דן הובל חי לפי המוטו "באגים ישנים לא מתים" והחיפושית הזאת היא הוכחה חיה לכך. הדבר היחיד שצופן העתיד לחיפושית הזאת זה להיות מטופלת ונאהבת על ידי אריק, כדי שתישאר במצב בו היא נמצאה.





מקור: Euromedian

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה