יום שישי, 15 ביוני 2012

A Generation On It’s Way Out


ככל ש-M3 מתפתחת דרך דור ודור, אנחנו פשוט לא יכולים לשכוח את הדורות הישנים. הדור של M3 E30 כבר נחשב לזן נכחד וה-M3 E36 לאט לאט עושה את דרכו לשם...יש פחות ופחות M3 E36 נקיות. "נקי" הייתה המילה אליה התכוון אריק שולץ (הבעלים) תוך בניית המכונית הזו. הרבה מכם אולי ראו את המכונית באירוע Wuste שהתקיים בלאס-ווגאס לפני כשבוע באחת או יותר תמונות שצולמו שם.





אריק רכש את ה-M3 שנת 97 שלו בחודש אפריל, אחרי שחציית צומת באור אדום הביאה למותה של M3 הקודמת שלו, שנת 95. כשאריק נשאל מה המוטו שלו מאחורי בניית מכוניתו, הוא השיב: "בבניה שלי אני מנסה לשמור על המראה הנקי והפשוט, כי אני מקווה שגם כמה דורות קודמים של אנשים מבוגרים יותר יוכלו להנות ממנה אבל יחד עם זאת, ניסיתי לגרום לה להיראות flush ונמוכה, מבלי להקריב את הביצועים יותר מדי, כי אני עדיין אוהב לקחת כמה חולי הגה לכבישים הרריים מקומיים."



אריק לקח את הזמן בכל מה שקשור לבניית המכונית שלו, הוא לא מיהר לשום מקום. רק במהלך שבעת החודשים האחרונים, דברים התחילו לזוז פחות או יותר, כי הוא רצה להגיע לאירוע שנקרא Wuste. גג המכונית זכה לציפוי וויניל בצבע שחור, ספוילר/ליפ של M3 E46 מצא את דרכו אל תא המטען והספוילר העליון (מעל השמשה האחורית) של ACS, אחרי ביקור קצר בסדנת White Oaks Autobody. אחרי חיפושים במשך זמן מה, אריק הצליח לשים את ידיו על סט גלגלים 3 חלקים מדגם Dinan 5. בזמן שהגלגלים עברו שיפוץ קטן והצמיגים הולבשו עליהם, אריק רכש סט קוילאוברים AST 4100 וזוג פנסי חזית OEM של Hella. כל הדברים האלה הגדירו את המראה החיצוני הסופי של ה-M3.



בדומה לכל אחד שנמצא בסצנת מכוניות, אריק אף פעם לא יסיים לגמרי את ה-M3 שלו. הוא מתכנן לרכשו סט נוסף של גלגלים ולעשות מקום לבלמים גדולים של Brembo שעתידים להתווסף למכונית. בתחום האינטריור, הוא חושב להוסיף כלוב התהפכות ולהתקין זוג מושבי באקט, בליווי של רתמות 4 נקודות. כוח נמצא בסוף הרשימה של אריק, אבל ברגע שהוא יגיע לשלב הזה, ככל הנראה המנוע שלו יפסיק להיות אטמוספרי.





מקור: HellaFlush


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה