יום שני, 4 ביוני 2012

Frame Dragging TSX


אם אתה אחד מתוך כמעט אלפיים מעריצים שלנו בפייסבוק (לחץ כאן), רוב הסיכויים שכבר ראית את הסרטון של המכונית הזאת שפרסמנו בעבר הלא רחוק. ייתכן כי רבים מכם חשבו שזה הדבר המטופש ביותר שיכול לשחרר גיצים בנסיעה על קוילאוברים, אבל לא אנחנו וברור שלא ג'וליאן. ג'וליאן הוא הבעלים של אקורה TSX נמוכה עד כדי גיחוך, עליה הוא נוסע על בסיס יומיומי. אל תשאלו אותנו איך הוא עושה את זה, תצטרכו לראות את הוידאו המדובר כדי להבין איך זה באמת קורה. מערב האוקיינוס השקט כבר הציג מספר מכוניות מדהימות בזמן האחרון, אז זה לא צריך להפתיע, כי ג'וליאן במקרה מבלוויו, וושינגטון. החבר'ה האלה יודעים מה הם עושים, אז בואו נשאיר את זה ככה בינתיים...





בעבר ג'וליאן היה הבעלים של הונדה אקורד 2007, היו לו תוכניות להביא אותה למקום בו נמצאת ה-TSX עכשיו, אבל לצערו האקורד הושבתה לכן לא היה לו צ'אנס. מיד אחרי שרכש את ה-TSX, הוא מיד התאהב בליפ Euro R למודלים 06-08 של TSX, אבל בסופו של דבר הוא שינה את דעתו והחליט ללכת על הפרונט של 04-05, פשוט כי הוא הרגיש שזה נראה אגרסיבי יותר. בהיותו בעל תקציב מוגבל למדי, הוא רכש קיט רפליקה של VIS, כיוון שלא יכל להרשות לעצמו לשלם את המחיר הגבוה של קיט יורו מקורי, שלא לדבר על זמן ההמתנה למשלוח מיפן. עושה רושם שג'וליאן הוא בחור די פשוט בכל הנוגע לשיפורים ושדרוגים. טוב, הוא באמת בחור פשוט, עם אובססיה מטורפת להנמכה. האמת, עוד לא יצא לנו לראות TSX שיושבת כל-כך נמוך כמו של ג'וליאן, וראינו הרבה...



אתם בטח שואלים את עצמכם "איך הוא נוסע כל כך נמוך?" זה די פשוט למעשה. קודם כל מוציאים את המקסימום מהקויאוברים BC Racing BR Extreme, מחליפים את הקפיצים שלהם במשהו קצר יותר, מחליפים את הבול-ג'וינטים מקוריים לאפטרמרקט תוצרת J’s racing ומשלימים עם העובדה כי במוקדם או במאוחר אתה תסיים בסופו של דבר בצד הכביש עם קארטר שבור או משהו דומה. בשלב זה, חלק גדול מכם בטח חושב שג'וליאן זקוק לעזרה רצינית (ולא בנושא מכניקה) בעוד שחלק הנותר שואף השראה ומוטיבציה להנמכת המכוניות שלכם. 



כל הכנפיים במכונית עברו מתיחה די אגרסיבית כדי לאפשר לג'וליאן להנמיך עוד טיפה את האוטו. כעת על האוטו מותקן סט של גלגלי Work VS-XX במידה 18X10.5 מסביב עם אופסט 19. יצא לנו גם לראות את היחד הרע הזה עם סט רפליקה של גלגלי קוברה וזה נראה לא פחות טוב מזה. ג'וליאן כבר שוקל להרחיב עוד קצת את החלק האחורי של המכונית, כי הוא רוצה להחליף את הגלגלים למשהו יותר אגרסיבי מאחר והנוכחיים נמאסו עליו. אנחנו בהחלט נרצה לראות את התוצאות! יחד עם זאת, אנחנו מרגישים שאין צורך לגעת בכלום ויש להשאיר את המכונית כמו שהיא, כי לעזאזל, זה נראה כל-כך טוב!



כאמור לעיל, מבחוץ המכונית כוללת פגוש קדמי 04-05, ליפ VIS Aspec, וצדדים והאחורה של VIS Euro-R 06-08. ג'וילאן אומר שהוא מאוד מקווה שבעתיד הקרוב הוא יחליף את הכל לקיט מקורי אותנטי, אבל כרגע זה לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלו. הוא חושב לשדרג את החזית בכמה ליפים (עדין לא הוחלט איזה), כדי שיולכ להחליף ביניהם כשירצה לבקר במפגשים שונים. סצנת מכוניות של קליפורניה גרמה לו לרצות כמה קיטים וכמה סטים של גלגלים, כי הוא אומר שזה נראה כאילו שלכולם בקליפורניה תמיד יש משהו חדש על המכונית בכל אירוע. 





ולסיום, נשאיר לכם כמה תמונות נוספות כמו שאנחנו עושים תמיד. תודה ענקים לג'וליאן ולצלם קי מיי על התמונות המדהימות של מכונית מדהימה לא פחות.













מפרט טכני ורשימת השיפורים:


Wheels/Tires/Suspension
BC Racing BR Extreme low 18k/16k rates
J’s racing extended lower ball joints
18×10.5 +19 Work VS-XX



Exterior
04-05 front bumper
04-05 VIS Aspec lip
06-08 VIS Euro-R sides and rear
15% tint 45% windshield tint



Engine/Interiorvis
Short ram intake
FLP test pipe
Skunk2 shift knob
CTE short shift kit



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה