יום שישי, 15 ביוני 2012

Eibach Springs Honda Meet 2012


אנחנו חייבים להתוודאות: אנחנו לא האנשים של הונדה, אז תהיו נחמדים איתנו :) אנחנו יכולים לספר לכם הכל על הדורות של גולף, לפרט לכם על ההבדלים ביניהם וכו' וכו', אבל כשזה מגיע להונדה, עם כל ה-EK, EP3, Si וכו' זה לגמרי סינית בשבילנו. עם זאת, לפעמים נחמד לצאת מאזור הנוחות של פולקסוואגן ולהיכנס למשהו שונה ולהעביר יום (וירטואלי) בעולם שכולו JDM. יחד איתנו, אנחנו נקח אתכם לאירוע השנתי Eibach Springs Honda Meet 2012  שהתקיים לאחרונה בלוס-אנג'לס.









במפגש הייתה נוכחות מכובדת של המכוניות ברמה הגבוהה ביותר ואנחנו שמחים לראות שחלק גדול מהן נבנו נטו לנהיגה. נציגות של הדור השמיני האלה מורכבות כמובן רק מחלקים איכותיים ביותר!



כנראה החזית האגרסיבית ביותר שראינו אי פעם על CR-Z!






עוד הונדה למסלול.




אבל אחרי הכל, אנחנו די אוהבים את הדורות הישנים של הונדה והאקורד הזאת אינה יוצאן דופן. הגלגלים של Mugen M7 לגמרי מחמיאים לה ומבליטים אותה מיד משאר הרכבים.



איך לעזאזל אנשים מצליחים לשמור את המכוניות שמתקרבות לגיל 20 במצב כזה מצוין?!








רוב המכוניות בנויות בצורה פשוט מושלמת, ואת זה אומרים אנחנו, אנשים שהידע שלנו בהונדות מאוד קרוב ל-0. אפשר ללא ספק להעריך את כמות הזמן, מאמץ, זיעה, דמעות, דם, כסף שהושקעו בהונדות המדהימות האלה. עובדה שהמחשבה הזאת קיימת אצלנו בראש, מצביעה על כך שאנחנו כן יכולים להעריך את הבניות האלה, ללא קשר לסוג המכונית או היצרן, בתנאי שזה נעשה נכון.









אנחנו זוכרים את התקופה ההיא, בערך 1997, קיטים דמוי Wings West, "כונסים" בכנפיים, בלי גריל ולוחיות רישוי שמצאו את מקומן מאחורי השמשה הקדמית..זה היה כל כך מגניב אז...אבל היום, נגדיר את זה במשפט המפורסם מסרט פולחן אחד: Sorry pizza boy, road's closed!



אולי האינטגרה הנקיה ביותר שהייתה שם. 




בתור אנשים של פולקסוואגן, לעתים רחוקות יוצא לנו לראות משהו כזה. פרונט מלא מקארבון (לא מדבקה, לשם שינוי...).



אנחנו רגילים לראות ליפ CR על S2000 שבנויות לביצועים על המסלול, אבל לראות אחד כזה על S עם סטאנס דבוק לרצפה זה מרענן. בכלל לא רע!



גם מכוניות בנויות בסגנון VIP ביקרו במפגש ואנחנו חייבים להגיד לכם שאנחנו מאוד אוהבים את המכונית הזאת! היא שייכת ל-Autofashion, שנתנו חסות לאירוע.







כל אמא חייבת לקחת את הילדים שלה לאימון כדורגל בצורה כזאת!






ה-EJ וה-EK האלה פשוט מדהימות, הודות ל-BBS RS שנעלו.




כולם השתגעו סביב ה-NSX הזאת, אנחנו מבינים גם למה.




תאומות CRX עם widebody. חבל שאצלנו כמעט ואין את הדגם הזה..




קיט נחמד של Voltex על ה-S2000. לדעתנו זהו קיט האגרסיבי ביותר שקיים למכונית הזאת.




אינטגרה צהובה, yes please!






Rywire עשו עבודה ברמה גבוהה מאוד, ה-EJ הזאת סופר נקיה!




גלגלי Varden Sport זה היה משהו שונה והם בלטו גם כן.






נסיים את הסיקור הזה עם אחד הפגושים הבקורתיים ביותר שקיימים ל-S2000. קוראים לו "החיוך של Mugen".

בסה"כ היה מאוד נחמד להכניס את עצמנו לסצנת ההונדות, שהיא לגמרי ההפך ממה שאנחנו רגילים בדרך כלל. זוהי סוג של חוויה מאירת עיניים. אנחנו רוצים להתנצל בפני כל האוהדים של הונדה על כך שאנחנו לא מומחים בתחום הזה ולעתים נאלצים להעזר בשירותיהם של גוגל ו-וויקיפדיה כדי להבין איך נקרא כל דגם ודור, כדי לא להשמע דפוק. 

מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה