יום שלישי, 12 ביוני 2012

Street Sweepin’: Kyle Casey’s Ground Hugging Evo RS


הטענה הגדולה ביותר של כל הסניגורים נגד סצנת הסטאנס היא שכאשר המכונית עומדת קרוב מדי מעל הקרקע זה הורס אותה ואפילו מעט מפחיד את האספלט עצמו כשאחת כזאת גולשת מעליה. כמובן, כאשר מישהו אומר שאתה לא יכול לעשות משהו או לא צריך לעשות משהו, חייבת להיות קבוצה של אנשים שייצאו להוכיח להם שהם טועים, לא משנה על מה אתה מדבר. קייל קייסי והמיצובישי איבו RS "מלטפת הקרקע" שנת 2006 שלו לא רק שייכים לקבוצה הזאת, הם גם חברים מאוד וותיקים בה.







לראשונה קייל שם את ידיו על המכונית הזאת עוד ב-2007, מקורית לגמרי, עם תוכנית להפוך אותה לחיית מסלול, אבל מהר מאוד המחלה ששמה how-low-can-ya-go השתלטה עליו...בצורה קשה. כדי להנמיך את המכונית, קייל התקין סט קוילאוברים של Megan שעברו שינוי קטן (קפיצים המקוריים של הסט הוחלפו במקוצרים יותר, בעלי 8 סלילים), אך לאחר זמן קצר הוא הסיר 2 סלילים נוספים כי לדעתו "נמוך" פשוט לא היה נמוך מספיק. מה שממלא את הקשתות זה סט גלגלים Work Emotion 11R במידה 18X9.5 וזה משתלב מעולה עם המראה המופשט והנקי של האיבו.









מוקדם יותר דיברנו על הקבוצה שמוכיחה לכל המתנגדים להנמכה שהם טועים. ובכן, נגענו בנקודה הזאת כי המכונית הזאת נמוכה ולא סתם "סוג של נמוך". עם תמיכה של כמה תוספות בולט-אין וקצת כיוונים קייל הביא את האיבו שלו לאזור של 345 כ"ס בגלגל, מה שהופך אותה לא רק ל-Show אלא גם ל-Go. כדי להוסיף על זה, לא רק שקייל נוסע כל כך נמוך על בסיס יומיומי, הוא גם נסע בה לאורך כל החוף המזרחי, בין אם זה לאירוע H2Oi, ניו-יורק או סתם ביקור בעיר מרוחקת כלשהי כדי לחפש את מזלו במכונות של איזה קזינו.











קייל השקיע באיבו שלו המון אהבה לאורך השנים והשתמש בה רק למטרות טובות, לא משנה המקום או הזמן. הוא היה חסיד נאמן של הבלוג Canibeat בשנים האחרונות ולנו, בתור מפעילי הבלוג HolyManiacs, נעים לראות מכונית של אחד הקוראים, במיוחד כשהיא כל כך חולנית!





מקור: Canibeat

תגובה 1:

  1. חלום חיי איבו!!! איזו נמוכה היא יא אללה...

    השבמחק