יום ראשון, 10 בנובמבר 2013

MIRO’S BMW E30



הדרך הטובה ביותר לדעת אם רכב ישן יכנס לקטגוריית הקלסיות זה לבחון אותו במבחן הזמן, בכך שמבט חטוף כלפיו נוכל לדעת אם הוא "עכשווי" בדיוק כמו שהיה ביום שיצא אל העולם. לרכב קלסי יש את היכולת לגנוב את ההצגה מחובבי רכב צעירים ומבוגרים בו זמנית, וזה בדיוק מה שמירו (Miro) וצוות ג'יסוטאי (JSutai) עשו לב.מ.וו E30 M3 שלהם. 

הE30 M3 נחשבת לרכב קלסי גם כשהוא במצב המקורי שלו, מהניפוחים בכנפיים ששוברים את הצורה הקופסתית שלה, ועד היכולת המדהימה שיש לרכב הזה על המסלול עד עצם היום הזה, הכל מתחבר למכונת נהיגה מדהימה בדיוק כמו שהייתה בשנת 1988. 
אבל איך אפשר לקחת מכונה בווארית משנות ה-80 ולגרום לה להרגיש בנוח עם הרכבים המודרניים היום? פשוט להשאיר את זה כמה שיותר קרוב למקור ולשלב בו אספקטים מודרניים קלים, שזה בדיוק מה שצוות ג'סוטאי מתמחה בו. 



"להתעלות על הגבולות הנתפסים, ליצור רכבים מעוצבים וטרנדים שיתנו הרשאה לביטוי עצמי ייחודי", זהו המוטו שקבוצת ג'סטואי עובדים לפיו בכל בניה שהם עושים. מירו קנה את ה-E30 שתשמש בתור רכב תצוגה של חנות כדי שיוכלו לקדם ולהראות לכולם את הכישרון שתמון בהם. 
לכל אלה שלא ידעו, ג'יסואי מתמחים בכל סוגי השיפורי חוץ. החל מהתאמת גלגלים מיוחדים, ועד לבניות גדולות ומסובכות. מירו, הבעלים, הוא פרפקציוניסט שדואג שהכל יעשה על הצורה הטובה והאיכותית ביותר שיש. 


נקי ופשוט, זאת הנוסחה שבחר מירו ללכת עם ה-E30 שלו, שעליה אגב הוא נוסע ביומיום!, והתוצאה? פשוט עוצרת נשימה. מהתמונות שיצא לנו לראות מתערוכות שונות, השינויים בב.מ.וו שמירו בחר לעשות, התאמת הצבעים בין השחור לאפור לא משאירה מקום למילים מיותרות. עם רכב כמו E30 אין צורך לעשות יותר מידי כדי לבלוט קצת יותר מהשאר. 


השילוב של גלגלי BBS RS שנצבעו בכמה גוונים של אפור (לא, לא 50.. ) והפס האדום, עם צמיגי פאלקן עובד פשוט מעולה ביחד. הברגים השחורים עם הקאפות BBS השחורות במרכז, עוזרים לכל החבילה הזאת של הגלגלים להשתלב עם הרכב השחור. הצומת לב לפרטים הקטנים ביותר כמו הגוונים של האפור בליפ של הגלגלים שמקנים תחושה של עומק אלו הדברים שמייחדים את הסדנה של ג'סוטאי שהלוגו שלה מתנוסס בגאווה על הדלת. הכל תמון בפרטים הקטנים שנמצאים בכל מקום ובכל חלק שלא תסתכלו לעומק. 



מירו בחר ללכת לכיוון הקויילאוברים של חברת BC שאליהם משודכים קפיצים מותאמים במיוחד לרכב, דבר חובה בכל רכב שרוצה לנסוע בביטחון מלא ובצורה נמוכה מבלי להרוס את הניפוחים בכנפיים. בנוסף לסטראצ' של צמיגי הפאלקן וקאמבר שלילי קל לאחורה ולקדימה של הרכב, כל זה כדי לתת כמה נגיעות של אופנה מודרנית לרכב קלסי, מבלי להגזים כדי להשאיר את הייחודיות והיופי המקורי של הרכב. 


הליפ הקידמי מדגם Evo בשילוב עם הכנף קארבון האחורית הם רק חלק מהתוספות שעוזרות להביא את העבר להווה ב-E30 הזאת. הכל כחלק מכל החבילה הכוללת של התוספות לרכב שנועדו לתת לו את הייחודיות והיופי שקיבל. 


פנים הרכב נשאר ברובו מקורי. בדיוק כמו חוץ הרכב, פנים הרכב משלב כולו ביחד, משלב אספקטים ישנים ומקוריים ונגיעות מודרניות. אחד הדברים המרעננים ברכבים ישנים זה היישום של כל פנים הרכב, שבנוי פשוט ויפה, ומשלב כולו להרמוניה מעולה. ההגה הקלסי של חברת Nardi, ביחד עם תא לידית הילוכים שהותאם במיוחד לקיט ה-Short Shift, ומושב של חברת BRIDE כדי לאחוז במירו והשאיר אותו מקובע למושב בזמן הנסיעה. 


מירו רצה ליצור משהו שיהיה מושך ומוערך על ידי כולם, משהו שיש לו המון משיכה ומשהו שיכול להראות לכולם את הכישרון המקורי שיש לו. אבל מירו הצליח לעשות קצת יותר מזה, הוא יצר רכב קלסי ומודרני שניתן לנהוג בו ביומיום ולהנות מבלי לפחד שיהרס. 
במידה ותרצו ללמוד קצת על הסדנה של ג'יסוטאי אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלהם: www,jsutai.com. 

 קצת פרטים טכניים לגבי הרכב: 

Wheels/Tires/Suspension
BC suspension with custom spring rates and revalving
BBS wheels – custom redesigned and refinished
Falken tires
Exterior
Evo front lip
VAC brakes ducts
VAC front block off plates
European grill
Windshield wiper delete
Evo wing with extended carbon flap
Sparco strut bar
Interior
Bride seat TWM short shifter
TWM competition shifter
NRG quick release hub
Nardi steering wheel
Custom suede shift boot and e-brake boot
Engine
SuperSprint full exhaust
K&N air filter
מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה