יום שבת, 4 באוקטובר 2014

The Great Northern Elk


היום אצלנו בבלוג פרויקט מאוד אמיץ על בסיס סדאן יחסית נדירה משוודיה, וולוו 244 שנת ייצור 1983. אנחנו תמיד הערצנו אנשים שיודעים להקנות סטייל מיוחד לסוג כזה של מכוניות, נדירות ולא שגרתיות בימינו. 




גיבור של הסיקור שלנו היום מתגורר באחד המדינות הבלטיות, אסטוניה ושמו Olari Raamat. בעינינו אולרי הצליח לעשות מהפך רציני לסדאן שלו, אם אפשר לקרוא לזה "התגלמות אמוציונלית", משהו שלא הרבה היו חושבים על זה מלכתחילה. 





אולרי הוא חבר פעיל מאוד בקהילת הסטאנס האסטונית הנקראת Lowlifer. הוא קנה את המכונית הזאת לפני 3 שנים בסכום מצחיק של 300 יורו. זאת הייתה המכונית הראשונה שלו, מקורית לחלוטין. הוא נסע בה חורף אחד והבין שזה בדיוק מה שהוא אוהב - מכונית אמינה מהאסכולה הישנה. 







לקראת קיץ הוא הנמיך אותה בעזרת סט קוילאוברים בבניה אישית וכבר באוקטובר אולרי גרר אותה למוסך שלו להמשך עבודות פחחות, צבע וקוסמטיקה. במו ידיו הוא עשה הרבה עבודת ריתוך במקומות שהיה צריך וחבר שלו עזר לו בתחום הקוסמטיקה וצבע. שניהם ביחד עשו השתלה מלאה של המנוע ואת הלב הישן החליף אחד יותר עוצמתי בנפח 2.3 ל' B230FT עם מגדש טורבו וכך התקבל הספק של 160 כ"ס.





בקטע של בחירת הגלגלים הוא החליט לא לשבור יותר מדי את הראש, אבל הוא כן רצה משהו ייחודי והארדקור. מג'אנטים רגילים נעשו סטיליז רחבים במידות 16x8 ו-16x10 והולבשו צמיגים במידות 185/50 ו-205/45. בשביל פיטמנט יותר קיצוני נוספו ספייסרים קדימה ברוחב 25 מ"מ ואחורה 10 מ"מ. וכבונוס, במקום כאפות לגלגים הוכנסו פתחים של פחיות בירה. מאוד מגניב אם אתם שואלים אותנו. 



אינטריור של הרכב יחסית מאוד פשוט, אפשר אפילו להגיד מקורי, חוץ ממושבים קדמיים מדגם אמריקאי והגה של Nardi. זה כל מה שנעשה בפנים הרכב. אבל התמונה הכללית מאוד הגיונית ושימושית. 





ייתכן והפרוקט הזה עדיין לא גמור, יש מצב שלבעל הרכב יש עוד כמה שפנים בכובע. אבל כבר היום אפשר להגיד בבטחון שהמוס השוודי הזה נראה מאוד מרשים ומיוחד!




מקור: TrueFitment

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה