יום שבת, 6 בדצמבר 2014

KYLE JACKSON'S S3



בהתחלה היא נרכשה במטרה לשמש אותו כרכב דיילי עם "קצת" כוח, בלי כל כוונה להכנס לקטע של שיפורים, אבל מהר מאוד קייל איבד שליטה. הוא מאשים את כל המכוניות האירופאיות האלה שנוסעות מאוד נמוך עם מתלים סטטיים, ברקסים גדולים וגלגלים יפים. אז אחרי 30 אלף ק"מ בתור רכב דיילי בשנה הראשונה, קייל נכנע וניגש לעבודה במטרה להשיג את המראה "יורו" הנחשק.






בשלב זה האוטו כבר היה מצויד בתוכנה סטייג' 2+ עם 360 כ"ס, קפיצי הנמכה וברקסים של R8 עם קאליפרים 4 בוכנות. אחרי שקרא ביקורות טובות על קוילאוברים מסדרת Ultra Low של H&R עם הנמכה של 140 מ"מ, בלי לחשוב יותר מדי הוא רכש את הסט.


אחרי שעניין ההנמכה היה סגור, נשאר לו רק להחליט אילו גלגלים לקנות. יום אחד, תוך כדי שהוא משוטט בלוח המכירות בפורום המקומי הוא ראה סט של BBS LM מקוריים למכירה, מה שמסתבר כמשהו מאוד נדיר בצפון אירלנד. באותו היום, או יותר נכון לילה, הוא נסע אל המוכר כדי לקחת את הגלגלים. הוא פשוט ידע שהוא חייב לקנות אותם, לא הייתה כאן שאלה בכלל. הוא מאוד אהב את ה-LM והעובדה שהחלק המרכזי שלהם היה מורכב הפוך (face mounted) רק הקלה על ההחלטה.




"השריטה" השניה שלו הייתה ברקסים גדולים. כולם בעצם אוהבים ברקסים גדולים, אצל קייל זה היה סוג של פטיש. יש לזה קשיים מסוימים בהתאמה עם הגלגלים החדשים אבל בסופו של דבר זה השתלם ובגדול, תרתי משמע. כאמור ברכב שלו כבר היה מורכב סט ברקסים גדולים של R8, אבל כשצצה ההזדמנות לשדרג את הדיסקים 362 מ"מ וקאליפרים 4 בוכנות בסט ברקסים של RS6 V10 עם דיסקים 390 מ"מ וקאליפרים 6 בוכנות, הוא פשוט לא יכל לוותר והחליט לנסות להתאים אותם ל-LM 19" החדשים שלו.


מראש הוא ידע שלא יהיה יותר מדי מקום שם וקלירנס יהיה צפוף מאוד, אפילו כשהגלגלים מורכבים הפוך. הלב שלו דפק כמו משוגע כשנעשו התאמות ולבסוף הכל התיישב במקום עם רווח בעובי של כרטיס אשראי. 




השלב הבא היה להתאים קאליפרים אחוריים של R8. אחרי כמה נסיעות למכונאי שלו והתאמות בלי סוף, הברקסים סוף סוף התיישבו במקום. אפשר להגיד שהרכב של קייל זה סוג של ניסוי ותהייה אבל שהכל נגמר והוא הגיע לסטאנס ופיטמנט רצויים, הוא בבטחון אומר שזה היה שווה. 

































מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה