יום רביעי, 1 באפריל 2015

Oldschool Israel Spring Tour 2015



כל מי שעוקב אחרי העמוד שלנו בפייסבוק כנראה שם לב לכמות התמונות שאנחנו מעלים לאחרונה של רכבים קצת שונים, קצת ישנים, ומאד מיוחדים. לכל הרכבים האלה יש דבר אחד משותף, כולם תאמינו או לא מישראל, וכולם מאירוע של מועדון הרכב OldSchool Israel.



מועדון אולדסקול הוקם על ידי כמה חברים שרצו לתת מענה לצורך שתמיד היה בארץ, וזה להקים מועדון משפחתי, מגוון ומיוחד. מה שהחל את דרכו עם 50 איש, גדל בשנתיים האחרונות לכמות של כ300 חברי מועדון שונים ומשונים (וזאת לאחר סינון קפדני שנוצר כדי לשמור על איכות המועדון), בעלי רוח מתאימה לאופי המועדון.



כשמדובר בלתת שואו מועדון אולדסקול יודע לספק את הסחורה.
ראינו את זה כבר במפגשי העבר שלהם, וראינו את זה בנציגות המרשימה שהם הציגו באירועי הפסטיקאר שהתקיימו. ולכן, כשהוזמנו לסקר את האירוע השנתי שלהם, ממש לא ידענו למה לצפות.
עכשיו, כמעט שבוע אחרי אנחנו עדיין מתקשים להעלות את מה שהיה שם במילים.



המקום שנבחר בקפידה ע"י מנהלי המועדון הוא אחד המקומות הפסטורלים והמיוחדים שניתן להגיע אליו בארצנו הקטנה, כאשר הנסיעה אליו מלאה בנופים שבתקופה הזו בשנה לא מביישים את שוויץ.
כשהגענו לפארק, הייתה הרגשה אחרת, הרגשה שכל הפארק שינס מותניים בכדי לקבל את האורחים בצורה הטובה היותר, בין אם מדובר באבטחה כפולה, ריפוד פסי ההאטה במיוחד למכוניות הנמוכות, ועד לסדר מופתי שמתנהל בפארק כולו.
קצת לפני שהגענו למתחם הסגור של המועדון, עברנו כביש פנימי ארוך, מלא בעצים ירוקים, שביל שמנתק אותנו מהאווירה האורבנית שאנחנו מכירים מחיי היום יום, ומהווה מעבר מושלם לעולם של פנטזיה, כזה שמכיל גן עדן מוטורי, גן עדן שנדיר לראות ולהרגיש אצלנו בארץ.
ואז, נחשפה בפנינו הרחבה הצבעונית והמיוחדת ביותר שראינו לאחרונה.


מספיק לעשות טיול לאורך המתחם הסגור של הרכבים, לראות מגוון רכבים כל כך גדול שפשוט נמצא בכל פינה ובכל כיוון שנסתכל, זאת פשוט הרגשה נפלאה, הרגשה שאפילו בתור בעלי בלוג רכבים, גרמה לנו לשכוח שאנחנו בישראל.

במשך היומיים של האירוע לא הפסיקו להגיע רכבים מכל רחבי ישראל מה שהבטיח שבכל רגע נתון אף מבט לא היה דומה לזה של כמה שעות לפני.
 מהצד זה פשוט נראה כמו אירוע גדול של משפחה אחת גדולה שבאו לעשות על האש. זה כל פעם מדהים לראות שמה שהחל מקמצוץ של אנשים זרים הפך לגוש אחד מאוחד של אנשים שהגיעו במטרה אחת עיקרית, והיא  לבלות את הסופש שלהם בלעשות משהו שהם אוהבים.



כאשר השמש שקעה בערב שישי, כמו ערפדים, גם חברי המועדון יוצאים לחופשי, ומוציאים איתם את כל השגעונות שמייחדים את המועדון הזה. הרחבה המרכזית שכללה מוזיקה וסירטוני אירועים מהעולם החלה להתמלא באנשים ובקהל סקרן ומה שניראה כמו עוד ערב רגיל נגמר אפילו בהצעת נישואין מרגשת של אחד מחברי המועדון (היא אמרה כן למי שתוהה), כל זאת ועוד חגיגות יום הולדת צבעוניות והפעלות מלאות הומור סיימו לילה מהסרטים שהנוכחים בו לא ישכחו הרבה זמן.



למחרת בצהרי היום התאספו כולם לאירוע המרכזי - חלוקת הפרסים השנתית, בין היתר, הקטגוריות כללו:

-          Best Effort – הפרס ניתן לעופר ולאופל קורסה האדומה שלו, על המאמצים שהשקיע להביא את הרכב שהוא כל כך אוהב למצב שהיא היום רק כדי להספיק ולהגיע ולהציג אותה באירוע, דבר שלא נתפס כברירת מחדל לאיש משפחה שיש לו לא מעט על הראש. 

-          Best Stance – הפרס ניתן לגנה ולאי30 קבריולט שלו, כאשר מדובר בסטאנס מעטים שיכולים להתחרות מול אייר רייד, וכשמדובר באי30 בכללי מעטים יכולים להתחרות עם הרמה של הרכב הזה. 

-          Attention whore – פרס הצומי ניתן לטל ול106 שלו, שהצליח להפתיע את כולם ולהפוך את הרכב שלו לדגם בעזרת קופסא שהוא בנה במיוחד לאירוע הזה, בארץ קטנה כמו שלנו מאד קשה לשמור על מקוריות, לבוא ולהציג משהו בסדר גודל כזה זה לא נתפס ככזה פשוט. 

-          Best Transformation – הפרס ניתן לאורן ולגולף מארק 2 השחורה שלו, להפוך רכב ליפה זה דבר אחד, אבל לקחת רכב שהיה המצב שכניראה 99% מהאנשים היו פשוט מוכרים לברזל ולהפוך אותו בצורה כל כך מדהימה למה שהוא היום זה ראוי לציון!

-          Best in Show – הפרס הזה ניתן לאדר ולגולף מארק 2 הלבנה שלו, הדר הצליח להפתיע לא מעט אנשים, אנשים התלחששו והתלהבו והסתובבו מול הרכב שלו בהתרשמות שהוכיחה את הזכאות שלו לפרס.

-          Car Of the Year 2015 – את המקום הראשון והבולט והשולט ניבחר לקבל דני עם הסילביה, רכב שמצליח להפיל לא מעט לסתות וללא ספק בין המוצלחים בסצינה בארץ.

אנחנו יכולים להמשיך לרשום עוד הרבה על האירוע הזה, אבל הפעם ניתן לתמונות לדבר בעד עצמם. אם יצא לכם הכבוד להיות באירוע של מועדון אולדסקול תנצלו כל רגע, כי האירוע הזה השאיר אותנו חסרי מילים.

לסיכום, האירוע היה ללא ספק בין המצולחים והמאורגנים עד היום בארץ אם לא המוצלח והמאורגן בינהם, והיה לנו את הכבוד לקחת בו חלק.
אין ספק שאנחנו כבר מחכים לראות מה החבורה הזו מכינה לעתיד הקרוב שלנו.

רצינו להגיד המון תודה לצלמים שסיקרו את האירוע:





  









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה