יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

אאודי A4 B6 - כשהכל מתחבר יחדיו


הרבה מהפרוייקטים מתחילים מחזון גדול, אבל לא מגיעים למטרה המקורית שלהם בגלל מחסומים רבים המופיעים לאורך הדרך. לעתים נראה שהכי קל פשוט לשנות את התכניות מאשר להתמודד עם הקשיים הפוטנציאליים. לא מצליח להחליט על סט ג'אנטים שרצית להרכיב ברכב? לא נורא, אפשר להתפשר על אחרים, מקסימום נחליף אותם בעתיד, נכון? אבל ישנם אנשים שאפתניים שבוחרים דווקא "לטפס על ההר" ולהתמודד עם הקשיים, עושים כל הנדרש כדי לממש את החזון שיושב עמוק עמוק בראש. אז..תכירו את טום מוראק וה-A4 B6 שלו.







במקרה של טום, לא רק שהוא בחר "לטפס על ההר", אלא לטפס על האוורסט עצמו. כבעלים המקוריים של ה-A4 1.8T שנת 2004 הזאת, טום העביר את הרכב שלו דרך כמה שלבים: בהתחלה היא הייתה דיילי מקורית לחלוטין, אח"כ הוא שיפר אותה קלות ועכשיו היא אחת המכוניות באזור שלו שמצוידת בחבילת ספורט מלאה של Sportec. הדרך שהובילה את טום לנקודה הסופית בפרוייקט שלו הייתה מלאה בסלעים, אבל 7 שנים אחרי הרכישה, הגיע הזמן שהמכונית הזאת תזכה לתשומת לבינו.






ההתמכרות של טום ל-Sportec החלה מסט חישוקי Mono 10 בקוטר 19", שעדיין מורכבים על הרכב. והאמת הם נראים מצוין, אז למה להרוס את השלמות? מכאן התאבון של טום גדל וגדל. הרכב הונמך במהרה עם הקוילאוברים של Vogtland. אבל לחבר את כל התמונה היה מעט קשה עבור טום, מכיוון שקיט אווירודינמי חיצוני שהוא כל כך רצה כבר לא מיוצר. בעזרת קצת מזל והקשרים שלו, ה-A4 זכתה לחבילת Sportec למנוע, שכללה טורבו היברידי KO4.230, מזרקים 420cc, אינטרקולר חזית ומצמד מחוזק עם גלגל תנופה קל. פסגת ההר פתאום נראתה לטום קרובה מתמיד, אבל הבודי קיט שהזכרנו קודם לכן, נותר מחוץ להישג יד. 




מרוב ייאוש, טום החליט לנסות להתקין את הבודי-קיט של ABT Sportline, אבל מהר מאוד הוא התאכזב כי לא הצליח להתחבר לעיצוב שלו. לפני כמה שנים טום החליט ליצור קשר ישירות עם Sportec והם הצליחו למצוא לו אחת הסטים האחרונים והוא מיד נשלח לארה"ב, רגע לפני ששערי ה-Rival Motorsports נסגרו. ספוילר קדמי של Sportec, חצאיות צד ושפה אחורית מתחברים לקיט שלם שבלעדיו טום לא יכל לחיות. בנוסף נרכשו מוצרים נוספים של Sportec כמו שטיחים, ידית הילוכים, שורט-שיפט, כיסויים לידית בלם-יד ודוושות, כל אלה השלימו את החבילה. 
הרבה סבלנות וטיפת מזל היו המרכיבים העיקריים הדרושים להשלמת הפרוייקט, כדי שהכל יתחבר יחדיו. עם עוד קצת "דובדבנים שבקצפת" כגון מערכת פליטה בהזמנה אישית של Induktion, ברקסים של Brembo, הגה של TT-RS, פנסים אירופאיים והמושבים של S4, ה-1.8 טורבו הזאת הפכה למציאות, מה שפעם היה רק חזון. 




































מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה