יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

SOCAL VINTAGE BMW


לפני 5 שנים ג'ון ברלו, והשותף שלו ג'ף דוונזו חברו ביחד, ויצרו את מה שנהפך להיות מפגש וינטאג' של היצרן ב.מ.וו בכל ארצות הברית.
זאת השנה הרביעית שבה מתקיים Socal Vintage BMW וכבר יותר מ-300 רכבים קלאסיים התייצבו למפגש בכל מצב שלא יהיה, מרכבים במצב תצוגה ורכבים משופרים, ועד חלודה קלה. 






לפי ג'ון, הסיבה העיקרית שהמפגש הזה הצליח, היא המחשבה לפרטים שהוא וג'ף השקיעו. "אנחנו  מאד שונים בצורת החשיבה שלנו, וזאת הסיבה שהולך לנו כל כך טוב, אני עושה את התיכנון הגרפי והאומנותי ומטפל בכל הצוות של היח"צנים, והוא דואג לכל הצד החוקי של האירוע, ושכל האירגון יקרה כמו שצריך. האהבה העיקרית שלו היא רכבי סטיישן, כמה שיותר קרוב למקורי, בזמן שאני מתעסק בעיקר בשיפורים, בניות מיוחדות, זמן מסלול, ובלנהוג כמו עטלף שברח מהגהנום, וכל זה מסתדר ביחד בצורה מעולה"
ג'ון וג'ף מקבלים בידיים פתוחות את כל קלאסיקות של ב.מ.וו וכיוון שבכל שנה מוענק פרס למי שנבחר על ידי הקהל, תמיד מנצחים חדשים יכולים להפתיע. 
ומה אנחנו נרצה לקבל מהאירוע?
התשובה לכך מאד פשוטה, אנחנו רוצים לראות את ההערכה של הנוער של היום, לכל הקלאסיקות שעליהן ההורים שלנו גדלו. 
הסצנה המוטורית היא הרבה יותר מסתם "שואו", ו"לראות ולהיראות", זאת אפילו לא הכוונה בכלל של כל הסצינה הזאת, אלא היא מיועדת לכל אותם האנשים שרוצים לספוג מורשת מוטורית קלאסית מפעם. 


"החברה של Q TIP והבחרה של RAT ROD באותו היום משתפים פעולה" , טוען ג'ון, "ועצם החברות הזאת באותו היום, מאד מספקת אותנו." תשכחו את כל המשחק של ה-STANCE וה-FITMENT לרגע, ותקחו את כל מה שעושה רכב לכל כך מיוחד. כל בן אדם באירוע אוהב את הב.מ.וו שלו בדיוק באותה מידה שהאיש שחונה לידו, ושניהם יודעים, שכבר לא מייצרים היום רכבים כמו פעם. וכמעט כל אחד יכול למצוא פה משהו שיאהב. ואם לא, כניראה שזורם לכם בדם דלק מסוג 95 במקום 98."


אז פעם הבאה שיש מפגש של רכבים קלאסיים באזור שלכם, תלמדו קצת על השורשים שלכם, קצת יותר מלרשום "וואגית או צרפתיה" ותזכרו שלא כל יצרן מעצב את הרכבים שלו עם התשוקה של פעם, למרות שמידי פעם ניתן למצוא הפתעות. 
אל תתביישו לדבר עם ה"מבוגרים" באירוע, כי הם עוד יכולים ללמד אותכם דבר או שתיים. ועם קצת מזל, אולי אפילו תתחילו לאהוב את כל הרכבים הקלאסיים שהולכים ונעלמים מהכבישים שלנו. 

מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה