יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

BMW 5 series E39 - Because Ukraine


מתי בפעם האחרונה יצא לכם לראות Stanced E39? או ש..מתי ראיתם אחת כזאת נועלת חישוקים ברוחב 13" עם קאמבר שלילי? אם אתם עוקבים אחרי הסצינה, אז התשובה לשאלה הראשונה תהיה כנראה "ראיתי מתישהו..." והתשובה לשאלה השניה בוודאי תהיה "אמממ...מעולם!". מה שעוד יותר מפתיע, הבימר הזאת הגיעה אלינו כל הדרך מאוקראינה והיא שייכת לבחור בשם פבל קרבצ'נקו אשר יותר מישמח לשמוע מה שאר העולם חושב על ה-E39 שלו. עבורינו, זאת ללא ספק אחת ה-E39 המדהימות שיצא לנו לראות. מסכימים?






רוב הקילומטרז' ה-E39 עשתה בבעלותו של פבל וכיום על לוח השעונים אפשר לראות את הספרה 478 אלף מייל, כאשר על הסט-אפ הנוכחי הוא נוסע כ-10 אלף מייל בלבד. מתחת למכסה מנוע ממוקם מגדש-על של VF המפיק 415 כ"ס, סעפת יניקה של Alpina, דיפרנציאל מוגבל החלקה של M5 ומערכת פליטה של Magnaflow אשר מנגנת את הסימפוניה הרצויה. הצליל שמייצרת ה-E39 של פבל בשילוב של Magnaflow ו-VF מסוגל להעיר את המתים. אבל מספיק לדבר על זה, תראו איך היא יושבת!





עם סט קויילאוברים Weitec Hicon GT בשילוב עם חישוקי OZ Futura האגרסיביים לא תוכלו להתעלם מנוכחותה. לפני שפבל התחיל להתעסק עם הניפוחים בכנפיים, הוא יצר קשר עם Felgen Garage שבגרמניה אשר סיפקו לו את ה-Futura's במידות 18X10 ו-18X12.25. אחרי עבודת קאסטום, חישוקים האחוריים התרחבו עד 13" עם אופסט מינוס 5. כמו כן הוזמנו צמיגים במידות הזויות של 245/35/18 לגלגלים קדמיים ו-265/35/18 לאחוריים. נשמע מטורף? תשמעו את ההמשך! כשפבל הרכיב את החישוקים לראשונה על האוטו, החישוקים בלטו מהכנף האחורית ב-6" (!), זה לא משהו שניתן לטאטא מתחת לשטיח לכן הגיע הזמן לעבודת פחחות "קטנה". כנפיים הורחבו ע"י איש מקצוע מקומי, אשר השתמש אך ורק בפח, בלי שם בונדו או חומר פחחים אחר. קצת חיתוכים, קצת התאמות, קצת ריתוחים - והכל יושב במקום כמו שצריך!



























נלקח מאתר StanceNation

תגובה 1: