יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

West Coast Flavor: Two of our Staff Showing off Their “Cali Swag”



אי שם בעבר, בשנת 2009,  כאשר קהילת Canibeat קמה לתחייה, והתחילה להתפשט ברחבי ארצות הברית, הצתרפו אל הצוות שלה שני צלמים מאד מוכשרים מקליפורניה "ג'ון זאנג" ו - "מרקוס קוקי", שני החברה האלה הצליחו להפגין כישרון יוצא מן הכלל מאחורי המצלמה, אבל הם יודעים לא רק לצלם מכוניות, אלא גם לבנות כאלה. 




כאשר שניהם התחילו בבניית הרכבים שלהם, הם רצו לקבל תוצאה פשוטה ונקייה, אבל טיפה שונה. אבל התוצאה הסופית שלהם הצליחה לסובב ראשים הרבה יותר ממה שתכננו. 







נתחיל מהב.מ.וו 135i של ג'ון, הסדרה 1 זאת הבחירה האולטימטיבית כאשר מחפשים רכב קצת שונה מכל שאר הרכבים שרובם סידרה 3, בגלל זה הוא החליט להזמין את הרכב שלו בהזמנה מיוחדת שנבנתה בשבילו במיוחד, ולקח "רק" שנה עד שקיבל אותה, אבל לפי ג'ון את הרגע שהוא קיבל את הרכב הוא יזכור כל החיים.






כאשר ג'ון התחיל לעבוד על האוטו הוא החליט לתת לו טיפה מהזוהר של JDM, כיוון שהוא רצה להשאיר את הרכב שלו נקי ומיוחד, הוא נתן נגיעות ממש קטנות מהשפעת JDM והרבה OEM של ב.מ.וו. 
כאשר המטרה הראשית שלו היית לחשוב כמה שיותר מחוץ לקופסה, כי לראות 20 מכוניות אותו הדבר, זה אף פעם לא כיף!










ג'ון הצליח ליצור ב.מ.וו כל כך סקסית ומיוחדת, שחלקכם אולי ירגישו לא בנוח לשמור את התמונות בתקית הפורנו הפרטית שלכם.. 
כרגע לג'ון יש עוד הרבה הפתעות בעתיד, שבינתיים הוא מעדיף לשמור לעצמו. 












בטוח יצא לכם לראות המון G35, אבל כמה מהסדאן שראיתם היו משופרות? זה מה שהוביל את מרקוס ליצור אחת מיוחדת ושונה ונקייה, וכל זה כשהוא ניתקל בהמון בעיות של "הראשון ש.. " 






במקור, התכנון של מרקוס היה כמובן, רכב קופה, אבל הוא החליט שבשלב הזה בחיים, רכב סדאן יתן לו יותר מענה לצרכים שלו ושל משפחתו. 
הוא החליט שלא מספיק ליצור G35 טהורה, וסקסית, אלא ליצור אחת שגם תשמש אותו ביומיום. 
כאשר שואלים את מרקוס מה נעשה רכב, התשובה שלו "לא יותר מידי" אבל כשמסכמים את הדברים שנעשו על דף מגלים שהרשימה בכלל לא קצרה, והדרך עוד ארוכה.. 















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה