יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

BMW E36 - The Bagged Bavarian


ב.מ.וו E36 המשופרת בטוב טעם הזאת שייכת לבחור בשם סאם אוסטרוט. כשסם קנה אותה, היא נראתה ממש שונה ממה שהיא היום. הרכב היה מלא במכות, היה זקוק למכסה מנוע חדש, כנפיים, מסגרת שמשה חדשה וכו'. סאם החליט להפוך את הבימר הזאת לפרוייקט שלו ולעשות לה פחחות וצבע כללי.





פתאום סאם הבין שהוא סובל מפחד גבהים, לכן הוא רכש סט קוילאוברים כדי שהם יעזרו לו להתגבר על הפחד הזה. תקופה די ארוכה הוא המשיך להתגלגל עם האוטו המונמך שלו עם חישוקים מקוריים, עד שיום אחד הוא שם עין על הג'אנטים המקוריים של שבי קורבט בקוטר 16" הידועים בשמם העממי כ-"Salad Shooters", אבל בסופו של דבר הוא לא היה מרוצה מהבחירה שלו. אז במה הוא כן החליף אותם? הבחירה נפלה בסט מדהים של חישוקים 3 חלקים מקוריים של AMG מדגם Aero 1 במידות 17X8.5 מקדימה ו-17X9 מאחור, עם אופסט 13 מסביב.






לאורך הפרוייקט, הגיע הזמן שסאם יקבל החלטה בנוגע לסט-אפ מתלים הנוכחי. הוא היה די מהוסס בקשר להתקנת אייר-רייד בבימר שלו אבל צוות אנשי AirSociety הכניסו בו בטחון. ככל שהוא נפגש איתם יותר, ככה יותר גדל החשק להחליף את הקפיצים בכריות אוויר ובסופו של דבר הוא "לחץ על ההדק" והתקין מערכת פנאומטית מושלמת.










עבור סאם, הפרוייקט שלו עדיין בתהליכי בניה ויש לו עוד הרבה תכנונים לקראת עונת 2012. אנחנו מקווים שעוד נפגוש את סאם ואת ה-E36 שלו בסיבוב נוסף אצלינו בבלוג אחרי שהחורף ייגמר. עד אז, תהנו מהתמונות והסרטון:




נלקח מאתר Fckyourcrew

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה