צריך להיות בן-אדם אמיץ כדי לרכוש מכונית אשר סבלה מכשל ברצועת תזמון, במיוחד באחת בעלת מוניטין של טיפול בעייתי ברצועה הארורה. אבל זה לא סוד שאחרי הכל מדובר במכונית ספורט חריפה, זריזה ומהנה. לא משנה מי היה הבעלים של הקליאו הזאת, המכונית עברה התעללות על בסיס יומיומי. לכן, כשלוק, בן 24, הבחין בה במגרש הגרוטאות הקרוב לביתו, הוא היה חייב לברר מה הסיבה שהיא שם. את הרושם הראשוני שלו הוא תיאר כך: "בוכנות פגשו את השסתומים בצורה הכי קטסטרופלית שיכולה להיות", אז במקום לשלם על התיקון, חברת הביטוח החליטה להשבית את המכונית, הסביר לוק.
התוכנית המקורית של לוק הייתה לשפץ את המנוע, להביא את הרכב למצב תצוגה ואז למכור אותה ברווח, כי הוא פשוט הצליח לשכנע את בעל המגרש למכור לו אותה בגרושים ממש. מוסך מקומי עזר ללוק לבצע עבודת שיפוץ, אשר כללה רשימה מפלצתית של החלקים שצריך להחליף. בוכנות חדשות, שסתומים, מרימים, מזרקים, ברגי ראש, אטם ראש, רצועת תזמון עם כל מה שמסביב, רדיאטור חדש ועוד הרבה חלקים הוחלפו לפני שהקליאו התניעה בפעם הראשונה.
למרבה הצער, התוכניות למכור את הרכב ולעשות קצת כסף לא התממשו ונפלו בסעיף אחד בלבד - הנהג. לוק התאהב במכונית מעל הראש בגלל המהירות והשלדה המחשמלת. כך נרקמה תוכנית מס' 2: לבנות אותה למסלול. הוא לקח את החישוקים המקוריים, צבע אותם בשחור סאטן והתגלגל איתה עד שהגיע לאירוע מוטורי במסלול המקומי. "כל קליאו שם נראתה בדיוק כמו שלי. מי רוצה מכונית שנראית כמו זאת שחונה לידך? אני רוצה לשים את האישיות שלי במכונית ולהפוך אותה לשלוחה של עצמי", אמר לוק.
מהר מאוד למכונית התווספו קוילאוברים של FK Highsport יחד עם חישוקים Cades Eros דנדשים. וזאת רק ההתחלה. אחרי שפנים הרכב רופד מחדש בבד אלקנטרה ומערכת סטריאו הותקנה, לוק שם עין על מערכת מתלים פנאומטית של HAVAIR. "אהבתי את הקוילאוברים, הם היו מעולים. אבל עם הזמן הפכו ללא פרקטיים, במיוחד אחרי שהנמכתי אותם עד הסוף". אבל מסתבר שהאייר-רייד לא הייתה בחירה שלו בלבד. אחרי מספר ביקורים בתערוכות ומפגשים, חברתו של לוק, לורן, התחילה ללחוץ עליו כדי שיחליף את המתלים הקשיחים במשהו רך יותר. "היא בכתה ללא הפסקה על זה שבנסיעה עם קוילאוברים החזה שלה כל הזמן בורח מהחולצה", חשף הפרחח החצוף.
נלקח מאתר Euromedian
התוכנית המקורית של לוק הייתה לשפץ את המנוע, להביא את הרכב למצב תצוגה ואז למכור אותה ברווח, כי הוא פשוט הצליח לשכנע את בעל המגרש למכור לו אותה בגרושים ממש. מוסך מקומי עזר ללוק לבצע עבודת שיפוץ, אשר כללה רשימה מפלצתית של החלקים שצריך להחליף. בוכנות חדשות, שסתומים, מרימים, מזרקים, ברגי ראש, אטם ראש, רצועת תזמון עם כל מה שמסביב, רדיאטור חדש ועוד הרבה חלקים הוחלפו לפני שהקליאו התניעה בפעם הראשונה.
למרבה הצער, התוכניות למכור את הרכב ולעשות קצת כסף לא התממשו ונפלו בסעיף אחד בלבד - הנהג. לוק התאהב במכונית מעל הראש בגלל המהירות והשלדה המחשמלת. כך נרקמה תוכנית מס' 2: לבנות אותה למסלול. הוא לקח את החישוקים המקוריים, צבע אותם בשחור סאטן והתגלגל איתה עד שהגיע לאירוע מוטורי במסלול המקומי. "כל קליאו שם נראתה בדיוק כמו שלי. מי רוצה מכונית שנראית כמו זאת שחונה לידך? אני רוצה לשים את האישיות שלי במכונית ולהפוך אותה לשלוחה של עצמי", אמר לוק.
מהר מאוד למכונית התווספו קוילאוברים של FK Highsport יחד עם חישוקים Cades Eros דנדשים. וזאת רק ההתחלה. אחרי שפנים הרכב רופד מחדש בבד אלקנטרה ומערכת סטריאו הותקנה, לוק שם עין על מערכת מתלים פנאומטית של HAVAIR. "אהבתי את הקוילאוברים, הם היו מעולים. אבל עם הזמן הפכו ללא פרקטיים, במיוחד אחרי שהנמכתי אותם עד הסוף". אבל מסתבר שהאייר-רייד לא הייתה בחירה שלו בלבד. אחרי מספר ביקורים בתערוכות ומפגשים, חברתו של לוק, לורן, התחילה ללחוץ עליו כדי שיחליף את המתלים הקשיחים במשהו רך יותר. "היא בכתה ללא הפסקה על זה שבנסיעה עם קוילאוברים החזה שלה כל הזמן בורח מהחולצה", חשף הפרחח החצוף.
נלקח מאתר Euromedian
פששש עבודה מדהימה, כזו רנו הייתי קונה בכיף
השבמחקומחנה אותה בחניה כי בסיבוב הראשון בעיר היו מורידים אותך מהכביש ודוחפים לך קנס על בולשיט כלשהו.
השבמחק