יום שבת, 12 בנובמבר 2011

VAD x RWB // Number One


רק לפני יותר משנתיים סדנה בריטית Vogue Auto Design או בקיצור VAD יצרה מגעים עסקיים עם RAUH Welt בתקווה לקבל אור ירוק לבצע הסבות של קיט ה-widebody האווירודינמי שלהם עבור הלקוחות בעלי 964 טורבו. אך נאמר להם כי RAUH Welt לא מוכנים לייצא את הקיטים הנ"ל ועל כל בעלי פורשה שירצו בהסבה הנ"ל לשלוח את הבייבי שלהם ליפן, וזה לא כל כך שימח את הלקוחות, בלשון המעטה. כעבור כשנה, החשק של לי וניק (סדנת VAD) ל-RWB 993R גדל עוד יותר והם החליטו לא לוותר ושוב יצרו קשר עם RAUH Welt. הפעם, בחור בשם טושי (Toshi) מארץ השמש העולה לא רק הגשים את חלומם של לי וניק, אלא אחרי שראה את העבודות של VAD העניק להם זכויות בלעדיות לייצר קיטים תחת הברנד RWB לשוק האירופאי. מאחור יותר, אחרי ש-VAD פתחו גם סניף בעיירה פרת' שבמערב אוסטרליה, הם קיבלו גם את הזכויות מ-RWB לשוק האוסטרלי. סיפור לא פחות ממדהים!







לאחר רכישת כל חלקי הבודי הדרושים, המטרה של VAD הייתה למצוא את הרכב המתאים בזמן שמר' נקאי (Nakai) מתכנן סיבוב העולמי שלו הכולל ביקור באנגליה, תאילנד וארה"ב. ההתראה על ביקורו של נקאי באנגליה לקראת סוף ספטמבר, רגע לפני יציאתו לתאילנד, הייתה קצרה מדי. למזלם של לי וניק הם הצליחו למצוא את הפורשה המתאימה, עם קילומטרז' נמוך עם תיבת טיפטרוניק C2. לי וניק ידעו שתיבת ההילוכים טיפטרוניק לא תהיה לטעמו של כל אחד אבל כדי להפגין כישורי ההתקנה שלהם ברכב תצוגה, החבר'ה מ-VAD החליטו להתעלם מהתיבה. תהליך הבניה החל!




מכונית הפרוייקט הופשטה לגורמים, כל חלקיה הוצאו החוצה והשלדה הייתה מוכנה לצביעה. הגוון הנבחר היה Lamborghini Grigio Telesto. כמו כן, חלקי הפנים של החישוקים מדגם SSR Professor SP1 נצבעו באותו הגוון, הכל תוך כדי הלחץ מהגעתו של המאסטר - Nakai. תוך כדי תהליך הבניה, ניק החליט לחפש חלקים נדירים ומיוחדים למטרת הפרוייקט וכן הוא מצא סט מושבים של GT2 עם בסיס מקארבון וריפוד אלקנטרה. כמו כן הוחלט לרפד את פנים הרכב כולו, כולל הדאשבורד והדלתות באלקנטרה, להשלמת המראה. בתחום המתלים הוחלט ללכת על סט קוילאוברים של בילשטיין, אשר לדברי ניק נוחים להפליא בהתחשב בעובדה שהם כוונו על מצב הנמוך ביותר. ב-VAD לא שכחו גם מהביצועים לכן הותקנה ברכב מערכת פליטה מושלמת הכוללת סעפות בייצור עצמי, מערכת יניקה משופרת ומחשב ניהול מנוע עבר שדרוג תכנה. לכל אותם האנשים שעבורם מילה "טיפטרוניק" פשוט לא נשמעת טוב באוזן, לי וניק מציעים לבקר אותם בסדנה ולקחת את הפורשה לסיבוב. הבטחה שלהם הייתה צנועה למדי: "אתם לא תתאכזבו!". 






במשך מספר ימים בהם נקאי ביקר באנגליה, הוא הדריך את ניק ואת הצוות VAD איך להתקין נכון את הקיט האווירודינמי שלו ונתן טיפים מקצועיים לעתיד. אבל סה"כ נקאי התרשם לטובה מהבניה הראשונה של החבר'ה הבריטיים ומכיוון שזוהי בניה הראשונה תחת השם RWB באירופה, נקאי העניק לפורשה הזאת שם פשוט: Number One. וכמו שאתם בטח מכירים מסלוגן אחר - להיות ראשון זה מחייב!
















נלקח מאתר StanceNation

תגובה 1: