יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

Stop, Drop and Roll Bagged Jetta


תכירו את מייקל ואת סיפורו על הג'טה 2004 MKIV שלו:


אי שם באפריל 2001 הייתי הבעלים של גולף, אשר הושבתה עקב תאונה. הגולף הייתה מושקעת בהמון כסף ואהבה, תיארתי את התאונה כסוף העולם. כך היה עד שפגשתי את היפיפיה הזאת בצבע Burgundy והיא גרמה לי לשכוח מהגולף. כאשר העפתי מבט על הג'טה לראשונה, לא רציתי לעשות איתה שום דבר, כי היא כבר הייתה מיוחדת בזכות הצבע שלה. לפני זה ממש לא התחברתי לרכבים בצבע אדום ובורדו. אחרי שישבתי והסתכלתי על הג'טה, כל מה שיכלתי להגיד זה "Class". מהר מאוד אחרי הרכישה התחלתי לשפר אותה.








מילה "סטוק" לא נכללה בלקסיקון שלי ולפני שהספקתי למצמץ, האוטו כבר היה עם חישוקים רחבים שנגעו בכנפיים וישב על הרצפה. המוטו שלי בכל מה שנוגע לשיפורים הוא Less Is More, תמיד אהבתי את המראה הנקי והקלאסי, בלי תוספות מיותרות. חברה שלי, קייטלין, לא מבינה את כול הבוז סביב מכוניות משופרות אבל היא מתמודדת עם השגעונות שלי ועל זה אני אסיר תודה. 












נלקח מאתר Grocerygettercrew

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה