יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

Supermade S13 x Guam


הייתם מאמינים שהרכב הזה הוא בן 20? אכן כן, זאת ניסאן 240SX שנת 91 שעברה הסבה מלאה למכלולים של S13 יחד עם קיט האגדי של Supermade Instant Gentleman. אז זה רק אנחנו או שהיא באמת לא נראית בת שני עשורים? בכל מקרה, היא שייכת לבחור בשם ג'ימי מנדוזה מאיי גואם. הודות לצלם מוכשר בשם ג'ייסון, אשר הצליח למצוא קצת זמן פנוי ולצלם את הרכב, תוכלו להנות מהתמונות הנחמדות האלה. אחרי שראינו לראשונה את התמונות של הניסאן הזאת, מיד היה לנו ברור שלא מדובר כאן על "עוד S13", כאן מדובר במכונית בנויה מחלקים איכותיים בלבד, מבחוץ ומבפנים, למעלה ולמטה. תראו את כל התמונות ותבינו על מה אנחנו מדברים.





בזמן שאתם מתבוננים בחיצוניות של הניסאן הזאת, אנחנו נספר לכם מה עוד יש בשרוול של ג'ימי חוץ מהסבת מנוע והתקנת קיט Gentleman. כנף האחורית הממוקמת על הגג מתוצרת Origin משלימה מצוין את המראה של הרכב, בנוסף לעוד כמה נגיעות קוסמטיות כמו איתותי קריסטל ופנסים אחוריים קריסטל גם כן, שניהם מתוצרת Origin. כמו כן ג'ימי בחר בסט ג'אנטים במידות 18X9 עם אופסט 9 לקדימה ו-18X10 עם אופסט 7 לאחור מתוצרת Work דגם VSKF. בטח כבר יצא לכם לראות את הג'אנטים האלה על S13 אחרות, אבל הם באמת נראים טוב! תראו איך האוטו יושב!




מכאן הדברים הופכים לעוד יותר מעניינים! מתחת למכסה מנוע של הניסאן התמקם לו Sr20det עם מגדש טורבו GT2871R. בנוסף ג'ימי התקין סעפת פליטה של Megan, דאונפייפ של Megan, צנרת פליטה 3" של Apexi ומיכל ללכידת שמן של Greddy. אז כן, האוטו הזה נוסע מצוין, מדיוק כמו שהוא נראה! אולי זאת הסיבה שאנחנו כל כך נמשכנו לחיה הזאת והחלטנו לסקר אותה? פנים הרכב, לעומת זאת, די פשוט, אבל גם אותו אהבנו. נכון לעכשיו יש לו זוג מושבים של S14, הגה של OMP וידית הילוכים של Nismo. 


אה, כמעט שכחנו לספר לכם על המתלים שיש לאוטו של ג'ימי. אנחנו די הופתענו למען האמת ש-Tein עדיין לא מממנת את המכונית הזאת :) פשוט האוטו של ג'ימי מונמך בעזרת קוילאוברים של Tein HE ומחוזק ע"י כל המוטות גישור האפשריים ש-Tein רק מציעה לרכב הזה. 
























מקור: StanceNation

2 תגובות: