יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

VIP Modular BMW 5-Series Wagon


והנה משהו שונה שלא רואים כל יום, גם משופרת וגם דיילי. זאת ב.מ.וו סדרה 5 וואגון של דיוויד מ-VIP Modular Wheel. אל תתנו למרכב סטיישן התמים להטעות אתכם, כי היא גם נראית סוף הדרך וגם מחביאה כמה רכיבים מעניינים מתחת למכסה מנוע כדי לגדוש. 







אל תתנו לשם של החברה להטעות אתכם גם כן, דיוויד סיפר לחבר'ה מ-Canibeat את הסיפור מאחורי ה-VIP Modular Wheels במהלך הצילומים לסיקור. הם התחילו את דרכם כחברה לייצור חישוקים המיועדים לרכבי VIP אבל היום היא כבר עושה צעדים גדולים כדי לכבוש את שוק ה-Euro ומכוניות Non-VIP בכללי, לכן הפרוייקט של הסדרה 5 הזאת יצא לפועל.






בבימר הענקית הזאת הותקנה מערכת בלימה בגודל עצום עם דיסקים 16" וקאליפרים עם 12 בוכנות מקדימה ו-15" עם קאליפרים 8 בוכנות מאחורה, מה שמקנה לרכב יכולת בלימה יוצאת מן הכלל, למרות שלא מדובר כאן במכונית מסלול של ממש. הדיסקים מחמיאים ללא ספק לחישוקים ענקיים בגוון שחור מט מדגם VR08 של VIP Modular, כמובן. 








דיוויד לא שכח שהרכב שלו לא מיודע לקרוע את המסלול, לכן הרכב זכה למינימום שיפורים מכניים כדי לאפשר לו להתגלגל עם האוטו מדי יום ובאמינות. הודות לפורק לחץ, הרכב משמיע צליל פריקה נחמד כשלוחצים עד דוושת הגז, סעפת יניקה של Injen ואינטרקולר הענקי בחזית רק עוזרים למכונית הענקית הזאת לנשום יותר בריא. 








במקרה שתהיתם, המכונית הזאת צבועה בלבן מט עם העצם, מה שנקרא, והיא מציגה לראווה את הבודי-קיט הנדיר של Prior Design. רואים? גם רכבי סטיישן יכולים להיראות נהדר!








דיוויד אומר שהפרוייקט שלו עדיין לא גמור, אבל בהתחשב  במצבה הנדיר של הבימר וחלקי האפטרמרקט שיש עליה, היא נראית מצוין כבר עכשיו. רק הזמן יגיד לאן יתקדם הפריווקט של דיוויד והצוות של VIP Modular Wheel.




מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה