יום שישי, 16 בדצמבר 2011

BMW E46 2004 - Doing It Right


למרות מצב הכלכלי כלל עולמי אשר לא מפסיק להפעיל לחץ על הארנקים שלנו, כולנו נשארים נאמנים ומסורים רק לדבר אחד - המכונית שלנו. יכול להיות שתאלצו לוותר פה ושם על מסעדות גורמה או אפילו תבטלו את המנוי שלכם בחדר כושר כדי לעזור "להאכיל" את ההתמכרות המוטורית שלך, כי עבור רובינו...אנחנו פשוט לא יכולים להפסיק. לא משנה מהו סוג הרכב שעומד אצלך בחניה, אתה תמיד תחסוך כל פרוטה למען שיפור או תוספת הבאה לרכב.





קחו למשל את חליל, הרכב שלו הוא דוגמה מצוינת לכך שמכונית יכולה להיות ממש "מסמר הערב" מבלי לזרוק עליה אלפי דולרים לגרום לפשיטת רגל. חליל הוא סטודנט אשר השיג את הבלתי יאמן. ללא ספק, ה-E46 שלו שנת 2004 היא אחת היפות שראינו. אה, והיא סטטית! קשה להאמין לפי הגובה שלה אבל כן - היא סטטית!



כשחליל אמר לראשונה לצוות Just Stance שהוא הנמיך את הרכב שלו עם קוילאוברים, הם ישר חשבו לעצמם: "טוב, אפשר להנמיך עוד קצת", אבל כאשר חליל תמונת טיזר למייל המערכת, הלסת שלהם נפלה לרצפה. הם לא יכלו להאמין שהמכונית שלו לא אייר-רייד. ובכן, הבימר של חליל מונמכך עם קוילאוברים של Rokkor Tuning, חישוקי BBS Style 5 במידות 18X8 ו-18X9 השלימו את התמונה. מידות הצמיגים שהגיעו עם הג'אנטים קצת עיקבו את חליל, לכן במהירות רבה הוא החליף אותם בסט של Nankang במידה 205/40 ובאותו הערב הנמיך את הרכב עוד קצת. 



ה-E46 הזאת הזאת היא לא הראשונה שלו בסצנת הב.מ.וו. מאז שהוא היה ילד, בבעלותו של אביו היו 7 בימרים שונות וזה למעשה דחף אותו למקום שבו הוא נמצא היום. נסיון האמיתי הראשון שלו עם שיפורי מכוניות הגיע בתיכון, כאשר חבר שלו היה מתגלגל בג'יטה MK4 GLI מונמכת לרצפה. מאז, הם ממשיכים "לגנוב" רעיונות אחד מהשני. 
חלק האחורי של הבימר של חליל מאוד נקי, פשוט ואסתטי. אגזוז של Rogue Engineering DMS, בקליות אדומות, ספוילר M3 על הבגאז'. לא צריך יותר מזה!











Specs:
2004 BMW 325i (E46)
Sport Package


Mods:
Rogue Engineering DMS exhaust
Rokkor Tuning Coilovers
Clear turnsignals
All red tails
Black grills
OEM mtech2 custom front
M3 trunk lip
Retro Momo steering wheel
ZHP shift knob
Wink Rearview Mirror
Z3M short shifter


Wheels:
18″ BBS Style 5′s
Fronts: 18×8 et10 (10mm spacers) w/ 205/40 Nankangs
Rears: 18×9 et20 w/ 205/40 Nankangs
And illest sticker centercaps!

מקור: Just Stance

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה