יום שישי, 16 בדצמבר 2011

Great BALLS of fire


לכל סוג של רכב פרוייקט, רוב הבעלים רוצים להוסיף ו"לקמבן" אלמנטים מודרניים ונוחים יותר, גם כי הם היו יקרים מדי בזמן הייצור וגם כי פשוט הם לא היו זמינים בזמנו. שדרוגים הם בדרך כלל חלקים כמו סט מושבי Recaro לגולף MKII או אולי אפילו מנוע M50 לבימר E30. המכנה המשותף בין כל אלה זה שהחלקים הנ"ל הם שידרוגים במקום הקיימים, משמע - אפ-גרייד. מעטים מבעלי רכבים אשר יעלה בדעתם להתקין יחידת כוח בת 60 בגולף MK3, למשל. 
עם זאת, לרוב האנשים לא קוראים מתיו בולס (Matthew Balls). לא רק שהוא זיווג בהצלחה בין שלדת Type 2 לבודי של MK3, הוא עשה את זה בכזאת התלהבות וביצע עבודה ברמה כל כך גבוהה, שחסרי ידע בקושי יזהו שזה לא OEM. תקראו לזה איך שאתם רוצים: אפ-גרייד של שלדת הבאס ומנוע עם הבודי של MK3, או הדאון-גרייד של הגולף עם חלקים הנ"ל..אבל כולנו מסכימים שמדובר כאן ביצירה ייחודית שנראית פשוט מדהים!





ברור לכולם שמדובר כאן בשני מארזים לגמרי שונים, אם כי שניהם יוצאי וולפסבורג, ואין כאן בורג אחד אפילו שיתאים למשנהו. למיטב ידיעתינו, אף אחד לא מוכר ולא מציע צלחת מתאם מ-Type 2 למארק 3, כך שכל העבודה הייתה סוג של מבצע "תמדוד 5673565 פעם, תחתוך פעם אחת". העיצוב כולו, כפי שאתם רואים, הוא שילוב מרענן מאוד של מים ואוויר. בעיקרון, הטוב משני העולמות. 
גוף הרכב בבירור נראה MK3, עד שאתה עושה סיבוב סביב הרכב ואז אתה מגלה צינור החצוצרה אשר גורם לך להרים גבה, הרי זה לא משהו נפוץ שאפשר למצוא אפילו הנועזים ביותר של קהילת מקוררי אוויר. ברגע שמרימים את הבגאז' (או מכסה מנוע במקרה הזה), כל השאלות בנוגע לזהותו של הרכב הופכות לתהיות בנוסח של "איך לאזעזל הצלחת להשתיל באחוריים של הגולף מנוע של חיפושית?!".




מתיו היה גם חכם מספיק כדי להקנות לרכב הזה את הרוח הקלילה של חיפושיות מונמכות. אנחנו לא מכירים הרבה גולפים MK3 שנוסעים עם חישוקי 18", מתלים סטטיים ועדיין מגרדים את הרצפה. המכונית מונמכת בצורה כל-כך נפלאה ואגרסיבית, שאפילו אם היו לה צמיגים מלאים ולא בעלי חתך נמוך, הם היו נעלמים לתוך בתי הגלגל אלוהים יודע לאן. נאבות הוחלפו לאחרות, עם מרווח ברגים 5X100, כדי לאפשר להתקין חישוקי Snowflakes RML במידה 18X8.5 תוצרת Fifteen52. הם משתלבים נהדר עם הבודי והשלדה ובטח יוכלו להתמודד עם הכוח של המנוע 1600 האגדי.



אנחנו באמת מקווים שכל נסיעה של מתיו ב"פרנקנשטיין" שלו גורמת למהומה מסביב, כשהוא יורה כדורי אש מהצינור. מתיו כנראה צריך לשנות את השם הפרטי שלו ל-Fire (אש). כן, Fire Balls (כדורי אש).






Engine
  • 1641cc
  • Balanced pistons
  • Con rods
  • Engle 110 camshaft
  • Lightened and balanced crank
  • Twin Weber IDF carbs
  • Water pump…jk
  • 4-1 header with stinger tip
  • Points ignition
  • External mounted oil cooler
  • Beetle fuel tank
  • Gene Berg throttle linkage
Gearbox and differential
  • Stock 1500 from a Type 3
Suspension and brakes
  • Beetle disc brakes drilled to 5×100
  • Beetle drum brakes drilled to 5x 100
  • Type 3 pedal box
  • 2″ narrowed front Beetle beam on a Type 2  frame head connected to a Type 3 spine welded to the floor halfs of the Golf
  • Rear sub frame is type 3 notched for extra clearance using adjustable spring plates
Bodywork/exterior
  • U.S. spec hatch
  • Deleted fuel filler cap
  • Deleted side marker
  • Deleted wing
  • Painted Nimbus Grey from an Audi TT
  • Type 3 transmission tunnel
  • Custom floor pans
Wheel setup
  • Fifteen 52 snowflakes 8.5×18
  • Falken 205 40′s on front and rear
Interior
  • Stock Golf retrimmed in red with removed headrests
  • Bespoke Black carpet
  • Type 3 handbrake
  • Golf seat belts
  • Bug Tech shifter
מקור: Euromedian

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה