יום שישי, 9 בדצמבר 2011

THE CHEVY THREE-WAY


מדי פעם אנו פוגשים בחיינו אנשים שמצליחים להדהים אותנו, אנשים בעלי מוטיבציה ונחישות. אהרון, אשר אולי מוכר לכמה מכם בשם Maximus, הוא אחד מאותם האנשים. בשבוע שעבר, בסצנת הטנדרים האוסטרלית, התקיים אירוע הגדול ביותר של השנה והוותיק ביותר עד היום, East Coast Cruise. אנשים נסעו לאירוע מכל רחבי המדינה כדי להיות נוכחים, אבל רק מעטים ידעו שלאהרון הייתה הפתעה לכבוד האירוע.







אהרון קרא לטנדר שלו Chevy 3-way. למה, אתם שואלים? אז ככה: הבודי זה שברולט 1952, מנוע כאן מודרני ומוזרק בנפח 5.0 ל' V8 של שברולט גם כן והשלדה שייכת לשברולט רודאו. מבולבלים? כנראה שחלק מכם באמת יתבלבלו מעט, במיוחד אם אתם אמריקאיים בדם. אבל אל תתנו לשם "רודאו" לבלבל אתכם, כי אין כאן בוקרים על סוסים.





החלק המדהים ביותר בכל הבניה הזאת זה הסיפור מאחורי זה. אהרון, תושב מלבורן במקור, עבר להתגורר בסידני כדי להתחיל לעבוד באחת הסדנאות היותר מוכרות בתחום באוסטרליה, The Chop Shop. שלושה שבועות לפני האירוע East Coast Cruise או בקיצור ECC, הוא החליט לנסוע למלבורן (לאלה שלא חזקים בגאוגרפיה האוסטרלית, מדובר ב-12 שעות נסיעה לכיוון אחד) כדי לאסוף את הבודי והשלדה של השבי שלו, אשר שכבו רדומים במסחן שלו.



לאחר נסיעה של 12 שעות בחזרה לסדנה, הפרוייקט יצא לדרכו. המטרה: להספיק את הכל עד ה-ECC. מלהסתכל על ערימת החלקים שהיו אצלו בידיים, שזה הבודי עם צבע ייסוד והשלדה של רודאו, ניתן היה לנחש שמדובר במשימה בלתי אפשרית. אחרי שעות העבודה (מ-7 בבוקר עד 4 בצהריים), אהרון הקדיש את הערבים שלו לבניית הטנדר, לפעמים הוא עבד עד 2 בלילה ולפעמים גם עד 5 בבוקר, כדי לסיים את הפרוייקט בזמן. כאשר לורי ( הבעלים של The Chop Shop) חזר מארה"ב, הוא ושאר הצוות עזרו לו בבניה ועשו את החלק שלהם.







מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה