יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

Mazda RX7 FC - 712WHP New Zealand Beast


היום אנחנו נציג לכם מכונית מאוד מיוחדת, אשר שייכת לבחור בשם אהרון מניו-זילנד. אהרון בעלים מאושרים של המאזדה RX-7 FC3S שנת 88 הזאת כבר 5 שנים והיום היא נראית שונה לחלוטין מאיך שהיא נראתה ביום הקניה. מטרתו של אהרון הייתה לבנות RX-7 שונה מכל השאר, לא כמו אחרים ואם אתם שואלים אותנו - הוא עשה את העבודה בצורה מדהימה! תוכנית הייתה לבנות מכונית רחוב אגרסיבית, כדי לקחת אותה גם מדי פעם למסלול מירוצים כדי להצליף בה קצת, וזה בדיוק מה שהוא עשה. כששואלים את אהרון איך התחושה לנהוג בדבר הזה, הוא עונה שזה כמו קארטינג על סטרואידים.





כפי שאפשר לראות מהתמונות למעלה, המכונית הזאת נראית מפחיד! כאשר הגיע הזמן לעבוד על צד הביצועים של המכונית, אהרון מספר שהוא עבר מגזין מגזין וחתך מהם את כל התמונות של החלקים, אותם הוא רצה למקם בתא מנוע של רכבו. לאחר מכן, לאט לאט הוא התחיל לאסוף פיסות מידע פה ושם, אבל בעיקר הוא עשה זאת במפגשים של חובבי מנועים רוטוריים, שם הוא למד הרבה על היכולות האגדיות של המנוע. אהרון רצה המון כוח, אבל יחד עם זאת הוא לא רצה לסכן את האמינות של הרכב. בסופו של דבר, אהרון הוא נסע לבקר את ברנט קאראן (מכונאי ומומחה למנועים רוטוריים הכי טוב בניו-זילנד), אשר עזר לו מאוד עם עצות ודברים רבים אחרים. כאשר העבודה הסתיימה, חיית טרף הזאת מניו-זילנד הצליחה להציג הספק פנטסטי של 712 כ"ס בלחץ של 12psi. השוואות של הרכב הזה ל"קארטינג על סטרואידים" מפיו של אהרון נשמעות פתאום אמינות מאוד. אוי..רק דמיינו את הריגוש...!



כשאהרון סיים עם הביצועים, הוא עבר אל החלק החיצוני של הרכב. הוא תמיד רצה להרכיב בודי-קיט כלשהו על הרכב, אבל לקח לו די הרבה זמן לבחור את האחד. כשהגיע הזמן לבחור, הוא הלך על הקיט הנדיר של BN. לאחר מכן הוא הבין שמשהו פשוט חסר לו. בסופו של דבר הוא החליט שהוא רוצה קיט widebody, אבל זה לקח הרבה זמן, מכיוון שלמצוא כנפיים קדמיות היה ממש טרחה. לבסוף הוא מצא כנפיים של d-max, אבל כשהגיע הזמן לבחור את הכנפיים האחוריות, הוא פשוט לא הצליח למצוא שום דבר שנראה טוב. הפתרון שלו היה לקחת את המכונית לסדנה מקומית בשם GT Refinisher ולראות מה הם יכולים לעשות בשבילו. שם, חבר שלו גרנט הציע לו לנסות ולעשות כנפיים מפלדה אשר תראנה בדיוק כמו שאהרון רצה. מוצר המוגמר היה פשוט מדהים, בלשון המעטה. 



ואז הגיע הזמן למצוא ג'אנטים למכונית. כמו עבור רבים מאיתנו, חישוקי Work Equips הפכו לבחירה מצוינת. אהרון רצה סט כזה מאז הפעם הראשונה שעיניו ראו אותם, אבל הוא לא יכל למצוא את מה שהוא מחפש באופן ספציפי. באותו הזמן, Work הפסיקו לייצר את הדגם הזה, כך שהם הפסיקו להיות אופציה ממשית. בסופו של דבר הוא הסתפק בסט חדש של הדגם Meisters של Work במידות 19X9.5 ו-19X12. לאחר שהוא נסע עם החישוקים האלה במשך שנה, בסופו של דבר הוא רכש סט של הדגם Equip וביצע את המעבר. סט-אפ הנוכחי שלו במידות 18X11 ו-18X13 (מטורף?), אשר מותאמים למראה הרכב בעזרת קוילאוברים של D2.



















אהרון אומר שהדבר הטוב ביותר שקרה לו במהלך הפרוייקט שלו זה האנשים שהוא פגש בדרך וכל חבריו הקרובים שהוא צבר. הוא גם למד שלקנות כל הזמן חלקים זולים בסופו של דבר עולה ביוקר בטווח הארוך, כך שאם אתם מתכננים לעשות משהו - תעשו את זה פעם אחת ותעשו את זה נכון. 













מפרט של ה-RX-7 של אהרון


מנוע:


Curran brother racing 20b bridgeport turbo block
tial 60mm wastegate
tial 50mm blow off valve
borg warner turbo
twin plate clutch
3 x 1000cc injector dynamic injectors
3 x 1600cc bosch injectors
custom intake manifold
custom exhaust manifold
5 inch front pipe to 4 inch exhaust
speed flow fittings through out whole car
custom oil cooler
griffin radiator
electric water pump
custom catch cans
4 inch intercooler piping
microtech ecu



מבחוץ:


BN body kit
d-max front fenders
custom steel rear fenders
custom rear wing
satin black paint



תא הטייס:


11 point roll cage
race seats
rjs harness
drift hand break
defi gauges
turbo smart eboost 2
wilwood pedal box
1500hp fuel setup
B&N line locker



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה