יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

Acura TL - Family Man


אם אתם מבקרים באתר S:W באופן קבוע, אתם בטח תסכימו שהאקורה TL של ג'יי בורסנה היא די רגילה. הוא מגיע כמעט לכל מפגש ומפגש ועושה את חלקו כדי לתמוך בסצנה שהוא כל-כך אוהב. אבל למכונית שלו יש צד מיוחד שלא תדעו לעולם רק מביקור במפגש או צפיה בתמונות שלה: המכונית היא התגלמות של מערכת יחסים בין אב לבתו. 
ג'יי היה עסוק בלפרק מכוניות שלו מאז שהוא זוכר את עצמו. הונדה, ניסאן, סובארו, הוא היה שחקן של הסצנה לא רק במגרש אחד. אבל עם לידת בתו לפני 4 שנים, הוא ידע שהגיע הזמן לעשות כמה שינויים בחייו. הוא מכר את הסובארו לגאסי GT שלו כדי לקנות את ה-TL, הוא ידע שהיא תתאים יותר למשפחה שלו שהולכת וגדלה. ג'יי היה צריך להגמל מהימים של אגזוזים רועמים וריח אוקטן 98 בכל מקום שהוא הלך. 







אנשים צעירים נכנסים מדי יום לסצנת מכוניות, ככל שהגן של חובב רכב מועבר מדור לדור. במקביל, חלק מאנשים מחליטים "לעזוב" את הסצנה והתחביבים שלהם מאחור, כי המשפחה ועבודה "אמיתית" צורכים יותר מדי זמן. לעתים קרובות תגלו שרוב האנשים עושים מאמצים אימתניים במטרה לא לעזוב את התחביב האהוב ולגרום שהכל יעבוד בהרמוניה, בכל מחיר. לפעמים זה אומר שהקצאה חודשית לשיפורים יורדת משמעותית, עבל עבור אנשים רבים כמו ג'יי, זה אומר לשנות את הקצב לחלוטין. ג'יי ניצל את ההזדמנות לנסות למצוא את עצמו בסצנת ה-VIP, לכן הוא רכש את ה-TL מודל 08' חדשה לגמרי.



המכונית שלו החלה את חייה בצורה שונה לחלוטין, בצבע לבן פנינה. ככל שג'יי פילס את דרכו עם המכונית, תוך כדי הרחבת פגושים וכנפיים והנמכת לרצפה, הוא החליט שגוון סגול עמוק מטלי יתאים בצורה מושלמת. מאז הפעם האחרונה שהמכונית שלו הופיעה בסיקור של S:W, ג'יי ביצע אינספור שינויים עם דגש על הפרטים הקטנים, החל מחלקי פנים, דרך פנסי חזית ועד הבקליות. אלה הדברים שאף אחד אחר לא היה שם אליהם לב, אבל הם אלה שעושים את כל ההבדל. כמו-כן די קשה לפספס חישוקי VIP Modular בצבע זהב שמשתלבים מושלם עם מערכת פנאומטית החדשה.





ג'יי ביצע את כל השינויים הנדרשים באורח החיים שלו כדי להישאר גם פעיל בסצנה. צוות של Praxis, או במילים פשוטות יותר - המשפחה השניה שלו, נותן לו יותר מדי סיבות להישאר בסביבה. לגבי מה שמצפה לג'יי בעתיד, בחנות של Praxis יש הכל מהכל, מאינטריור שלם ועד לתוספת הסוסונים מתחת למכסה מנוע. 

אז בשורה התחתונה, ג'יי מציג לנו כי שינויים גדולים במשפחה שלך זה לא הסיבה לוותר על התשוקות שלך, זה רק אומר שצריך לשמור על איזון נכון בין השניים ולשנות דברים במטרה שהכל יעבוד ביחד.



מקור: Stanceworks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה