יום שני, 5 בדצמבר 2011

OG Dean, Keepin' It Clean


אם היינו אומרים לכם שיצאנו לצלם ניסאן מקסימה, כנראה שלא הייתם שואלים אילו שיפורים יש עליה ואפילו לא הייתם שואלים איזו שנה הרכב. בקיצור - זה לא היה מזיז לכם. אבל אם היינו אומרים לכם שהמקסימה הזאת שייכת לבחור בשם דין שימבוקורו (Dean Shimabukuro)? חיפוש קצר באינטרנט כנראה היה משנה את דעתכם. מקסימה של ניסאן זאת לא הבחירה השגרתית בעולם ה-VIP, אבל בתוך ים של מכוניות בעלות דפוס דומה, המקסימה של דין היא כמו משב רוח רענן שלפעמים כל כך חסר. 





בעקרון, עיצוב המקורי והייחודי של המקסימה הינו מספיק בשביל לגרום לכם לסובב את הראש, קימור פה, זווית שם. הכל נמצא במקום הנכון, אבל דין לא הסתפק בזה והוא היה מוכן "לתקוף" את שאר המכונית. קוילאוברים של KSport הם היו הנשק הנבחר עבור דין כדי לקרב את החישוקים הענקיים האלה כמה שיותר קרוב לקו הכנף. אנשי VIP Modular דאגו לכל השאר עם העיצוב הקלסי. להרכיב חישוקי 20" מסביב זו הייתה הבחירה המושלמת לדעתינו, הם פשוט נראים טוב!







התוספות שעל המכונית הן לא מוגזמות מדי ועדיין המכונית רחוקה מלהיות מקורית. העיצוב שלה פשוט יחסית אבל הביצוע פשוט מדהים. דין תמיד אהב להיות צנוע ונתן לחזונו לדבר במקומו, תכונה שכנראה תמות עם הזמן, ככל שסצנת המכוניות מתקדמת הלאה.



מקור: Fckyourcrew

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה