יום שני, 5 בדצמבר 2011

R34 Skyline - Boosted & Fitted Legend


סביר להניח שרובינו מכנים את סקייליין R34 כמכונית החלום. גם הבחור הצעיר בר מזל בשם Vu Quach תמיד חלם להיות הבעלים של R34. בידיו של Vu עברו המון מכוניות, ואנחנו מתכוונים ל-המון! במקום שנקרא Springvale Victoria הוא מנהל סדנת רכב ידועה בשם DT Panels. סדנה הזאת אחראית לכמה מהמכוניות היפות במלבורן. לאחרונה Vu קנה S15 הרוסה בתכנון להשתיל בה מנוע 2JZ ולהפוך אותה לרכב מסלול. אבל התוכניות שלו נדחקו לפינה כאשר צצה ההזדמנות לקנות את מכונית החלום שלו. מאז הרכישה, ה-R34 הפכה לדיילי שלו עם ביקורים במסלול נהיגה מדי פעם. בתור אחד שכבר בן 27 ונשוי טרי לנערת חלומותיו, סדר העדיפויות שלו השתנה מעט, לכן הוא מאמין שזאת תהיה מכונית האחרונה שלו למשך זמן מה.





אז מאיפה נתחיל? מה שאתם רואים בתמונות זה ניסאן סקייליין R34 GTR V-Spec, אשר מושפעת בבירור גם בסצנת הסטאנס והיא גם פונקציונלית. אנחנו כל הזמן מציינים עד כמה קשה למצוא את קו האמצע בין שני עולמות האלה ועוד יותר קשה ליישם את זה בפועל, ובכל זאת אנחנו ממשיכים לסקר מכוניות כאלה. כצפוי, כל מה שהותקן במכונית זה איכות. חוץ הרכב כולל חצאיות צד של Nismo, דיפיוזר אחורי של Nismo וליפ קדמי Nur Spec פשוט אך אפקטיבי. כפי שציינו קודם, Vu אוהב לקחת את הסקייליין שלו מדי פעם למסלול, זאת הסיבה לספויילר האחורי APR Performance GT500 70″ מקרבון. לבסוף, חוץ הרכב הושלם עם שכבה טריה של צבע בגוון PPG Black Jet עם לקה מסוג Glasurit High Solid.



מסיקור של ההונדה S2000 הזאת, ניתן להבין כמה דרקוניים החוקים המקומיים באוסטרליה בכל הנוגע לשיפורים ורצון להיות שונה מהשאר. אנחנו יכולים רק לדמיין כמה מבטי זעם חוטף Vu מצד הרשויות המקומיות. הרכב יושב על חישוקים טריים של Volk מדגם Rays TE37 Superlaps במידה 19X10.5 עם אופסט 12 שנועלים צמיגי Federal 595SS במידה 265/30/19. הג'אנטים מחוברים בעזרת ברגים אדומים של Volk Rays וזה מחמיא להם מאוד לדעתינו. הרכב הונמך עם סט קוילאוברים HKS Hiper D ומקדימה הותקן מוט גישור של Greddy. כמו כן Vu שדרג מעט את הבלמים שלו בכך שהחליף את הרפידות המקוריות לחזקות יותר של Project Mu Type HC+ בתוספת נוזל בלמים Project Mu GFour. כש-Vu נוסע לתקוף את המסלול, הוא מחליף את החישוקים היומיומיים שלו לאחרים, גם תוצרת Volk מדגם Rays CE28N במידה 18X10.5 עם אופסט 18 וצמיגי Federal RSR במידה 265/35/18. 





למרות שרוב הזמן וכוח הוקדשו לבניית מכונית שנראית טוב ומציגה ביצועים מעולים על המסלול, Vu החליט לא להזניח גם את פנים הרכב והתקין זוג מושבי באקט Nur Spec. כמו כן ידית הילוכים מקורית הוחלפה באחרת של  Nismo GT Black Titanium, הותקן לוח שעונים שחור של Nismo עם מהירות סופית של 320 קמ"ש, נוסף מתאם לשחרור מהיר של ההגה של Works Bell, ההגה הוחלף לזה של Nardi Deep וחלונות זכו להשחרה עדינה. שלמות מבפנים ומבחוץ!







בהמשך הכתבה אנחנו נפרסם את רשימת השיפורים שנמצאים מתחת למכסה מנוע של הסקייליין הזאת, אנחנו רק יודעים ש-Vu יהפוך לאיש הכי "שנוא" עליכם אחרי שתעברו על כל הרשימה. הוא רק בן 27 וכבר חי את חלומם של המון אנשים. יופי לו, ואנחנו מאחלים לו את הטוב ביותר!









Vu תוקף את המסלול:




אז כמו שהבטחנו קודם - רשימת השיפורים מתחת למכסה מנוע:


- Garrett 2860-5 Turbos 
- Siemens 610CC Injectors
- OS Giken Cam Gears
- HKS SPL Hard Piping Kit
- HKS ECV 6 Boost Controller
- HKS Front Pipe
- HKS Type 1 Turbo Timer
- HKS 100MM Intercooler
- Greddy 10 Row Oil Cooler Kit With Relocator
- MetalCat 3.5inch
- Kakimoto Cat-back Exhaust
- Custom Stainless Twin Pipe Exhaust (track use)
- Nismo Fuel Pump
- Turbosmart Fuel Regulator
- Hypertune Fuel Rail
- Splitfire Coilpacks
- Wolf V500 ECU
- Tech Edge O2 Controller
- Hi Octane Oil Catch Can
- ATS Carbon Twin Plate Clutch
- Motul 300V Engine Oil



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה