יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

VW Golf MKIV - Keeping it simple


היום אנחנו נציג לכם גולף קטנה ונחמדה הזאת מדור רביעי, אשר הגיעה אלינו כל הדרך מהולנד. עד לפני כמה שנים, ההולנדים היו די רדומים בסצנת המכוניות בקנה מידה עולמי ורק לעתים רחוקות היו מציגים משהו באמת שווה שזכה להערכה גם מחוץ לגבולות של הולנד. עם זאת, המצב השתנה במהירות והם החליטו לפצות אותנו על הזמן האבוד, במיוחד עם גולפים דור 1 מדהימות ושלל ב.מ.וו E36. גולף MKIV עדיין לא יכולה להיכנס לקטגוריה של הקלאסיות אבל בכל זאת היא שחקנית מאוד בולטת בסצנת VAG העולמית. 







אנחנו סבורים כי אחת הטעויות הנפוצות ביותר בקהילת המשפרים כיום, היא דרך החשיבה של בעלי הרכבים, אשר משום מה סטוחים כי דרך היחידה למשוך תשומת לב של התקשורת, הצלמים והשופטים באירועים שונים היא לשפר/לשנות/להחליף כל דבר מקורי ברכב. כאילו, אם ברכב שלך לא יותקנו מושבי Recaro עם תפרים מאאודי A8, אז הרכב שלך לא יקבל תשומת לב ולא יזכה בסיקור באתר או בלוג כזה או אחר. באשר לנו, אנחנו ממש מעריכים מכוניות בסגנון מאופק ושמרני. מכוניות לא זקוקות לגלגלים בצבעים זוהרים או שלל גימיקים מטופשים אחרים כדי להתבלט. אנחנו אוהבים מכוניות כמו הגולף הזאת, אשר בשקט מסוגלת להעביר מסר שאחרים לא מצליחים להעביר בצעקות. גולף הזאת דורשת ממך לפעמים מבט נוסף, ואפילו אולי עוד אחד נוסף, כדי לזהות את התכונות הבולטות אשר עושות את המכונית הזאת למיוחדת. 











רוב, הבעלים של הגולף, מחזיק בה כבר 5 שנים והוא מאוד שמח לדבר על היצירה שלו. הוא מספר כי במקור הגולף הזאת הייתה אמורה להישאר במצב סטוק, אבל איפשהו בדרך התוכנית הזאת הוזזה הצידה. במשך הזמן רוב ככל הנראה נדבק באותו החיידק כמו כולנו, אשר הפך אותו לזומבי חולה שיפורים. כך או כך, העבודה שלו השתלמה בסופו של דבר, ולא רק בעינינו, אלא גם בעיני עצמו. בסך הכל אנחנו מאוד אהבנו את המכונית שלו. אולי אין לה שיפורים מטורפים אבל היא יכולה להדגים מה אפשר לעשות בעזרת קצת צבע, החלפת מתלים, קצת פחחות וג'אנטים יפים. היינו יותר משמחים להוסיף את המכונית שלו לאוסף הפרטי שלנו בלי לחשוב פעמיים.









מקור: Euromedian

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה