תסתכלו על זה. לא באמת, פשוט תסתכלו על זה! ברצינות, ראינו את הרכב הזה בפעם הראשונה לפני מספר חודשים באחד הפורומים ומיד התאהבנו. בזמן שכולם היו עסוקים בלעבוד על ה-STI's שלהם, ג'ון גארטלנד נקט בגישה שונה והתחיל לעבוד על הפורסטר שלו. הוא קנה את המכונית לפני כשנתיים בזמן שהיה סוכן מכירות בסוכנות המקומית (כיום הוא עובד באותה הסוכנות, רק בתור מכונאי רכב). המכונית הגיעה לסוכנות בעסקת טרייד-אין מזוג מפילדלפיה עם 44 אלף מייל בלבד על השעון. מאז, המכונית שינתה תפנית מכרכרה משפחתית "פונקציונלית" למראה הנוכחי "לא כל כך פונקציונלי" ברמות שג'ון אפילו לא יכול להחנות אותה בעבודה בשל כל פסי ההאטה במקום. אחרי כל מה שנאמר, תרשו לנו להציג לכם את הפורסטר הזאת, אחת מתוך קומץ קטן, אשר אי פעם נכנסו לסצנת ה-fitment.
שנתיים עם פורסטר, 30 אלף מייל וחסות חלקית של Mishimoto, זה מה שיש לג'ון בידיים. הוא סבור ובטוח שהרכב הזה ישאר אצלו עוד הרבה זמן. בעתיד הקרוב (או הרחוק, תלוי במצב המכאני של המנוע והגיר) ג'ון מתכנן להחליף את הגיר לאחד אחר עם שישה הילוכים, יחד איתו יבוא מנוע בנוי עם GT35R ושלל התוספות הנלוות. המטרה שלו היא להגיע ל-400 כ"ס, אבל נראה איך זה ייצא לפועל. מה שאנחנו אוהבים עוד יותר ברכב של ג'ון, זו העובדה שכל העבודה בו נעשתה ע"י ג'ון בעצמו, הוא מבטיח שגם בעתיד הוא ימשיך לטפל ולבנות את הכל לבד ברכב. בין אם זה יהיה לילה ארוך במוסך אחרי יום עבודה מתיש, או התגנבות בהפסקת צהריים של שעה לצורך החלפת בלמי Brembo. היתרונות של עבודה בתור מכונאי בסוכנות מכוניות ענקית הם אינסופיים!
רשימת המפרט של הרכב ניתן למצוא בתחתית הפוסט, לכן אנחנו פשוט נבחר את אלה שרובכם רוצים לדעת. לדוגמה, הג'אנטים על הרכב הם תוצרת Rota מדגם SVN-R בגימור טיטאניום כרום, במידה 18X10 עם אופסט 30, עליהם מולבשים צמיגי Yokohama S-Drive במידה 245/35/18. כל מה שקשור למתלים ולאחיזה מסתכם ברשימה מאוד מאוד ארוכה של חלקים, נגיד לכם רק שברכב מותקן סט קוילאוברים של Megan Racing.
ג'ון אומר שיש עבורו בונוס עצום בתור מי שעובד על המכוניות האלה 8 שעות ביום ו-6 ימים בשבוע, הוא יודע את כל הפרטים הקטנים של הפורסטר שלו, וזו רק ההתחלה! אפשר לצפות לדברים גדולים שיבואו בעתיד הקרוב. אנחנו מקווים שהסיקור הזה נתן לכמה מכם את ההשראה לצאת החוצה ולהתחיל לעבוד על המכונית שלכם, לא משנה מאיזה סוג או מרכב. סטיישן, מיניוואן, קופה, סדאן, לא חשוב מה יש לכם, תדעו שהיא יכולה להיראות מדהים, כל עוד יש לך את התשוקה וכמה שקלים בצד.
Engine:
2007 STi VF-43 turbo
Grimmspeed external up pipe/dump tube (external wastegate; ceramic coated black)
Grimmspeed internal wastegate block off plate
Walbro 255lph fuel pump, stock injectors
SS Autochrome front mount intercooler
Grimmspeed manual boost controller
Kartboy light weight crank pulley
eBay oil catch can (modified with filter)
Mishimoto Subaru Forester XT Turbo Aluminum Performance Radiator
Mishimoto Subaru WRX and STI Aluminum Fan Shroud
Protuned by John Shafer at Akuma Motorsports LLC (260whp, 265wtq)
Kartboy short throw shifter with full bushing kit
Turnin Concepts trans crossmember bushings
OEM stock clutch
50/50 mix of Motul 75/90 gear 300 and Redline Shockproof (smurfsblood) in the stock 5mt trans
75w90 gear 300 rear diff fluid
3″ bellmouth ERZ downpipe with wideband bung
3″ custom welded cat-back exhaust to a Magnaflow muffler
SPT short ram intake
2006 STi bypass valve
NGK iridium one step colder spark plugs
2007 STi VF-43 turbo
Grimmspeed external up pipe/dump tube (external wastegate; ceramic coated black)
Grimmspeed internal wastegate block off plate
Walbro 255lph fuel pump, stock injectors
SS Autochrome front mount intercooler
Grimmspeed manual boost controller
Kartboy light weight crank pulley
eBay oil catch can (modified with filter)
Mishimoto Subaru Forester XT Turbo Aluminum Performance Radiator
Mishimoto Subaru WRX and STI Aluminum Fan Shroud
Protuned by John Shafer at Akuma Motorsports LLC (260whp, 265wtq)
Kartboy short throw shifter with full bushing kit
Turnin Concepts trans crossmember bushings
OEM stock clutch
50/50 mix of Motul 75/90 gear 300 and Redline Shockproof (smurfsblood) in the stock 5mt trans
75w90 gear 300 rear diff fluid
3″ bellmouth ERZ downpipe with wideband bung
3″ custom welded cat-back exhaust to a Magnaflow muffler
SPT short ram intake
2006 STi bypass valve
NGK iridium one step colder spark plugs
best time at the track 13.2 @108mph, ATCO, NJ. all seasons = bad 60′ = no 12s
Exterior:
Importology Forester front lip
5% tint on the rear 5 windows
N/A Forester hood primer grey (painting soon)
Forester sports rear wing
Stock grill painted black
OEM Forester splash guards
Debadged
‘Garage XTI’ XTi badge on rear gate
2007 STi rear diffuser under bumper
rolled and pulled fenders
Importology Forester front lip
5% tint on the rear 5 windows
N/A Forester hood primer grey (painting soon)
Forester sports rear wing
Stock grill painted black
OEM Forester splash guards
Debadged
‘Garage XTI’ XTi badge on rear gate
2007 STi rear diffuser under bumper
rolled and pulled fenders
Wheels & Tires
18×10 +30 Rota SVN-R’s in Titanium Chrome with 245/35/18 Yokohama S-Drives (summer)
17×8 Enkei RPF1′s in gold with 225/45/17 Kumho ecsta xs (race); 225/45/17 Dunlop SP sport 01′s (winter)
18×10 +30 Rota SVN-R’s in Titanium Chrome with 245/35/18 Yokohama S-Drives (summer)
17×8 Enkei RPF1′s in gold with 225/45/17 Kumho ecsta xs (race); 225/45/17 Dunlop SP sport 01′s (winter)
Interior
2005 STi seats
2006 STi steering wheel
Pioneer AVH-P23000DVD double din touch screen headunit
AEM Wideband AFR gauge custom mounted in front of shifter
Prosport boost gauge
2009 Legacy key (single key/fob instead of separate two)
Kartboy brushed aluminum shift knob
Aftermarket sunroof
Little-Trees Cotton Candy air fresheners (worth mentioning hahah)
2005 STi seats
2006 STi steering wheel
Pioneer AVH-P23000DVD double din touch screen headunit
AEM Wideband AFR gauge custom mounted in front of shifter
Prosport boost gauge
2009 Legacy key (single key/fob instead of separate two)
Kartboy brushed aluminum shift knob
Aftermarket sunroof
Little-Trees Cotton Candy air fresheners (worth mentioning hahah)
Suspension
2004 STi Brembo front calipers and rotors
Hawk HPS front brake pads
OEM SPT Stainless steel brake lines, both front and rear
Megan Racing coilovers: 6k front/8k rear (dampening at hardest setting)
Whiteline 24mm front and rear sway bars
Kartboy front and rear end links
2005 STi front lower control arms
2005 STi rear lateral links
Kartboy rear subframe lockdown bolts
Kartboy rear differential outrigger bushings
Whiteline roll center adjust kit
Subaru Pink trailing arms
Front strut tower braceWhiteline steering rack bushings
2004 STi Brembo front calipers and rotors
Hawk HPS front brake pads
OEM SPT Stainless steel brake lines, both front and rear
Megan Racing coilovers: 6k front/8k rear (dampening at hardest setting)
Whiteline 24mm front and rear sway bars
Kartboy front and rear end links
2005 STi front lower control arms
2005 STi rear lateral links
Kartboy rear subframe lockdown bolts
Kartboy rear differential outrigger bushings
Whiteline roll center adjust kit
Subaru Pink trailing arms
Front strut tower braceWhiteline steering rack bushings
מקור: StanceNation
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה