יום רביעי, 25 בינואר 2012

Audi A4 B8 - Roger That


האם תהיתם אי פעם איך האאודי A4 B8 חדשה דנדשה תראה כשתהיה נמוכה מספיק כדי להחביא את הצמיג בכנף? ובכן, רוג'ר גנוטיסי היה צריך רק כמה שבועות אחרי הרכישה של המכונית שלו כדי ש-ForjWorks יהפכו את החלום שלו למציאות. 
לנהוג ב-A4 חדשה זה חלומם של רבים. מראה הרענן שלה מושך טונות של תשומת לב של בחורות היישר מסוכנות, אז למה שמישהו ירצה להפוך אחת לאייר-רייד? רוג'ר שאל את עצמו את השאלה הזאת כאשר רכש את ה-B8 שלו, אבל תשובתו הייתה כמו של כל אחד אחר: הוא רצה שהאוטו יהיה יותר נמוך.





הצעד הראשון שלו היה שגוי, באותה המידה כמו של רבים אחרים, גם בעבר וגם בעתיד: הוא רכש סט של קוילאוברים. תוך כדי הקרבת המרכב לבורות בכבישים ושפשוף צמיגים לחתיכות על הכנפיים הוא קיבל מנת שכל ובמהרה החליט שהגיע הזמן לעשות שינוי. הוא הרים טלפון ל-ForjWorks שנמצאים בהוואי, שם נענו בחיוב לעזור ל"אח" במשהו שיעזור לו לשרוד בנסיעות יומיומיות בעיר בנוחות ובשלווה.





בהיותו טירון בכל התחום הזה של מתלי אוויר, רוג'ר קיבל הסברים מפול ומארשל מ-ForjWorks על האופציות שעומדות בפניו. רוג'ר לא היה בטוח בהתחלה לגבי החבילה שלהם תוצרת AirREX, כי זה היה מוצר חדש בצפון אמריקה, משמע - עדיין אין נסיון איתו. אבל אחרי שרוג'ר ראה את האיכות של הבולמים ושל הכריות של AirREX, הוא הפסיק להתלבט ויצא מהחנות עם מערכת מתלי אוויר המנוהלת ע"י ניהול אלחוטי סטייג' 3.







כמובן שעכשיו רוג'ר היה חייב להחליף את הג'אנטים המקוריים במשהו ראוי שידגיש את הגובה הרוצח של המכונית. הבחירה נפלה על חישוקי BLQ של Rotiform במידה 19X8.5, אליהם נוספו צמיגים במידה 225/35/19. וכדי לקרב את החישוקים האחוריים כמה שיותר קרוב לקו הכנף, הותקנו ספייסרים. 





מקור: AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה