יום רביעי, 25 בינואר 2012

Rollin’ the Dice: Jose Lopez’s Nissan Cube


חלק מאיתנו רוצים להיות שונים, לבלוט מהקהל ולא להיות חקיינים. אנשים בוחרים באופן שונה את סוג התוספות והשיפורים שהם עושים, כגון שימוש בצבעים לא שגרתיים או הוספת חלקים נדירים ביותר לרכבים שלהם. חוסה לופז התחיל את הפרוייקט שלו באופן מאוד שונה ע"י בחירת מכונית שלא רואים אצל הרבה אנשים בסצנת השיפורים - ניסאן קיוב (Cube).







הכל התחיל עם הקיוב הראשונה שלו, אשר הייתה מצוידת בחישוקי 20 אינץ', מערכת סטריאו יקרה ותוספות אחרות אשר מתאימות לסגנון VIP אשר היה האהוב על חוסה. אבל למרבה הצער, תאונת דרכים קטלנית גרמה להשבתת המכונית. כמה חודשים לאחר מכן, חוסה הבחין ב-Wagon אחרת (ככה הוא קורא לה..) שהוצעה למכירה, הוא לא היסס ובמהרה חטף אותה והמשיך בדיוק מהמקום שבו הוא הפסיק את הפרויקט האחרון שלו. מאוחר יותר חוסה הכיר אנשים מ-Jukebox Crew, והם שכנעו אותו ללכת על הסגנון stanced. מיד הם התחילו לחפש חישוקים ומצאו סט של SSR Vienna וקוילאוברים של K-Sport, בעזרתם הרכב התחיל לגרד את כל התחתית ולשפשף את הצמיגים.







חוסה רצה את המכונית הזאת כי אף אחד בפוארטו-ריקו לא עשה את זה לרכב הזה. מהתמונות אתם בהחלט יכולים לראות שזוהי קיוב לא רגילה וחוסה מוכיח שלא חייבים ללכת לפי הנורמות המקובלות בסצנה כדי למשוך המון תשומת לב במפגשים.











מקור: Canibeat

תגובה 1: