יום שני, 16 בינואר 2012

נשים ומכוניות, יש דברים כאלה!


כל אחד מאיתנו היה רוצה חברה/ידידה/אישה, אנחנו אפילו מוכנים להסתפק באחות שמתעניינת ברכבים, לפעמים לנו לגברים דברים כאלה נשמעים כמו פנטזיה, אבל יש דברים כאלה! אז פשוט אל תתייאשו! אנחנו נביא לכם כעת סיפור של טיירן, היא בעלת מיאטה נמוכה מאוד, ויותר מזה, היא בעלת בלוג רכבים מאד מצליח, אז חברים ואולי אפילו חברות, אל תתייאשו, פשוט תקראו ותהנו :)
"זה מצחיק איך האובססיה שלי לרכבים התחילה מרכב שניראה כמו טוסטר, אבל למעשה זאת היית טויוטה bB שגרמה לכל זה. כמו כל תחביב בחיתוליו מתחיל בהתעניינות קטנה. אבל עם הזמן המשיכה שלי לתחום גדלה, וגדלה, וגדלה למשהו ממש ענק! האהבה שלי לתחום גדלה כל כך הרבה כך ששנה שעברה החלטתי למכור את הטויוטה שלי ולחפש משהו נמוך יותר ומהיר יותר."




"וכך זה התחיל בתחילת שנת 2011, קיבלתי את ההחלטה להתחיל פרוייקט חדש. ידעתי שזה הולך לדרוש ממני מחויבות רבה, וידעתי שזה הולך לדרוש ממני הרבה זמן ובעיקר הרבה סבלנות. הפרוייקט שלי היה למצוא ולרכוש מאזדה MX5 סטנדרטית לחלוטין, ולהפוך אותה למטורפת! עמוק בראש היה לי רעיון של לקחת גלגלים 10 אינצ' רחבים מאוד עם אופסט שקשה לפספס, ולהלביש עליהם צמיגים צרים מאד. באותו הזמן רכב מטורף בשבילי היה אותם הדברים הבולטים האלה. "


"כמעט שנה עברה מאז, וזה מאד מעניין לראות את ההתקדמות שלי, לראות תמונות של איך הרכב השתנה מהיום שקניתי אותו. אבל החלק שאני מוצאת הכי מעניין, שהידע שלי מאוד גדל, הטעם שלי השתנה והדרישות שלי מהרכב שלי השתנו גם. באותו הזמן עשיתי הרבה מחקר כיוון שלא ידעתי הרבה על ה-MX5 חוץ מ: שהיא הנעה אחורית, קטנה בגודל, חלוקת משקל נכונה, והכי חשוב גג נפתח. ודור ה-NA של המיאטה היה לא רק הזול ביותר אלא האהוב ביותר. והידע שלי בנושא ניגמר שם. "


"כאשר המסע שלי עם האוטו החל, ככה גם האהבה שלי לרכב. מה שראיתי לפני כרכב עם גג נפתח, עם פוטנציאל להיות נמוכה, נהפך להיות הרבה יותר מזה, כשהתרגלתי לנהוג בה גיליתי שאני רוצה הרבה יותר.. וזה לא לקח יותר ממבט אחד עלי. אני ידעתי עוד בפעם הראשונה שלקחתי את האוטו לסיבוב בכבישים הפתוחים בקיץ, עם הגג פתוח ועם חיוך ענק על הפנים, שאני לא יכולה לחכות יותר כדי להתחיל לשפר אותה"


"כבר בהקדם הבנתי שגלגלים מברזל היו כבדים מדי ורציתי לעשות משהו שונה, אז כשראיתי את גלגלים של Watanabas למכירה ידעתי שאני חייבת לקנות אותם. אחד מהגלגלים היותר אוהבים עלי; נמשכתי אליהם כי ידעתי שהם מאוד איכותיים ומאוד קלים. הם לא כל כך נפוצים פה בניו-זילנד, אז מאוד שמחתי לשים יד על הסט הזה. הבעיה הייתה שהרוחב שלהם היה רק 7.5 אינצ'. בהתחלה הייתי קצת לא בטוחה, אבל כשראיתי אותם על האוטו הבנתי שהם פשוט נועדו להיות שם. עם אופסט כל כך נמוך, וקאמבר לא קטן הם נראו כל כך קשוחים. הדעה שלי של "רחב זה מגניב" ממש השתנתה באותה נקודה. "


"אני גם הבנתי שאני צריכה להקשיח את השילדה ולחשוב כמובן על בטיחות, אז חסכתי וקניתי לי גג קשיח וכלוב התהפכות. בשביל האחיזה קניתי קויילאוברים של BC Gold - עוד השקעה לא זולה בכלל אבל מאוד משתלמת! אני מאוד שמחה שהוצאתי על זה כסף כשעוד היה לי".


"אחד הדברים שקניתי רק בגלל שזה מגניב זה מושבי ספורט של חברת Bride; מה שבאותו רגע לא הבנתי כמה זה כיף להיות רטומה למושב באקט בזמן שאני באמצע סיבוב, פשוט מדהים!"


"כבר מוקדם ידעתי שהחלק הכי חשוב בפרוייקט שלי, זה שבנוסף לכל השינויים ברכב זה לשמור עליו כרכב דיילי. מאוד התקדמתי עם הדעות שלי, והידע שלי, ואני כבר יודעת מה אני רוצה עכשיו. רציתי לדעת לנהוג ברכב הזה נכון, וכשאני מחליטה משהו שום דבר לא יעצור אותי. "


"כאשר עניין הגלגלים והאחיזה והבטיחות טופלו, הגיע הזמן לגרום לרכב להיות חוקי לכבישי ניו-זילנד. זה היה מאד חשוב לי כי רציתי לנהוג ברכב בכל הזמן ולכל מקום, ולא להיות מוגבלת רק למסלול. וכמובן שאין לי שום אינטרס להסתבך עם החוק. ואחרי מאבק ארוך ולא קל עם משרד הרישוי הרכב היה חוקי לכביש. "


"וכל מה שנשאר לי כעת, זה לתת לאוטו מגע נשי ואישי כדי להשלים את המראה הסופי שלו. ומה הדבר הכי אופנתי והכי בולט שאפשר לעשות? כמובן מדבקות, ואני אחת שמאמינה שאפשר לשים מדבקות רק אחרי שכל עניין הגובה והסטאנס שלו טופל. והמדבקות של הבלוג שלי, ושל האתרים האהובים עלי היו על האוטו"


"אחרי שראיתי את התמונה הזאת, ידעתי שאני חייבת ספויילר לגג הקשיח שלי, ואחרי קצת חפירות עבר שבוע והספויילר כבר חיכה לי בדואר"


"תמיד אהבתי את החצאיות צד עם הליפ הקדמי, ולא עבר הרבה זמן עד שהאוטו שלי כבר היה מכוסה ומוכן לצביעה שלהם בצבע הרכב"


"מה שהתחיל בתור צביעה קטנה הפך לצבע כולל לכל הרכב בגוון לבן עם ספויילר קטן שמשלים את המראה הסופי של הרכב, וזאת התוצאה:"


"אני דיי המומה מהמראה הכללי של הרכב עכשיו. חוץ מזה שהרכב מוכן למסלול, הוא עונה על כל הצרכים שלי, והוא נע על הגבול בין שני העולמות. 
דבר אחד רציתי להגיד שבשבילי, זה לא עוד עצם שבבעלותי. בשנה הזאת התבגרתי מאוד, והאוטו הזה התבגר ביחד איתי. ואפילו לימד אותי דבר אחד או שניים. האוטו הזה מייצג אותי ואת האישיות שלי, כל מה שעשיתי נעשה תחת ההחלטה שלי, ועם הטעם האישי שלי. כל אחד רשאי לדעה משלו ואני מאוד מכבדת את זה. ועם כל הקפיצה של האינטרנט, הבלוגים, הפייסבוק, מאד קל להיות מושפע מאחרים ולשכוח ממה שבאמת חשוב. "


"כל פעם שאני מסתכלת על האוטו אני לא מחפשת פגמים, או דברים שלילים בה, אלא אני מרגישה את הפרפרים בבטן שמרגישים כשהולכים לצאת עם מישהו שממש דלוקים עליו. אני מאד אוהבת את האוטו הזה מכל הלב. ואולי הוא לא מושלם לאחרים, אבל בשבילי הוא חלום. "


"הבלוג שלי הוא כולו מוקדש לתשוקה שלי, האהבה שלי לרכבים היא אמיתית, הדעות שלי מאד אמיתיות. זה שאני אולי מפרסמת הרבה תמונות שלי עם האוטו זה לא בגלל שאני בסצנה מהסיבות הלא נכונות. אני לא מפחדת להיות עצמי, ואני תמיד אנסה להישאר הכי אמיתית אפשר. בלוג לא אמור להיות משהו שאתה לא, וזה מי שאני באמת. רכבים זה חלק מהחיים שלי, והרכב הספציפי הזה גורם לי להרבה אושר. אני באמת לא יכולה לתאר מצב ששונה ממה שהוא עכשיו"


הכתבה נלקחה ותורגמה מ:www.iheartstance.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה