יום שלישי, 17 בינואר 2012

Winter Wonderlow


חורף במונטריאול יכול להיות אכזרי..טמפרטורות מגיעות למינוס 30 מעלות, רוח שגורמת לשלפוחיות, שלג קפוא ועקיצות בעיניים. עולם קשה הזה בו אנו חיים הוא סביבה מושלמת ממה באמת עשויה האימפרזה STI אייר-רייד של טיילר וויליאמס. זאת לא הפעם שראשונה שאנחנו מסקרים את הרכב הזה אצלינו בבלוג, אז אם פספסתם את הסיקור הראשון - פשוט לחצו כאן.





כאשר טיילר לראשונה החליט להנמיך את ה-STI 2011 שלו עם מתלי אוויר, הוא ידע שאין מי שעשה את זה בעבר ולכן אין כל נסיון כדי להסתמך עליו במקרה שהעניינים ישתבשו. להיות הראשון, כמו בכל תחום, זה מצריך ביצים גדולות, במיוחד כשאתה נוסע במכונית שלך יומיום בתנאים כה אכזריים. כאשר החבר'ה מ-Airsociety נפגשו עם טיילור לראשונה כדי לצלם קצת תמונות, הם היו מאוד סקרנים איך המערכת AirREX שלו מחזיקה מעמד מאז הסתיו האחרון. מה שטיילר אמר מאוד הפתיע אותם.



אם אתם בעניין של מערכות אייר-רייד ועוקבים אחרי הפרוייקטים בחו"ל, במיוחד בחודשי החורף, אתם וודאי תקראו המון טיפים וטריקים איך לשרוד את החורף בנסיעה עם אייר-רייד, אשר כוללים הוספת אלכוהול או אנטיפריז במיכלי מים, כדי לוודא שהקווים לא יקפאו ושלא תשארו תקועים. מצד שני, טיילר אמר: "לעזאזל עם זה!", הוא נוהג בחורף בדיוק כמו בשאר הימים מאז יום ההתקנה, הוא רק היה מרוקן את המים מהמיכלים.









אל תבינו אותו לא נכון, טיילר אוהב את ה-STI שלו למוות ושומר עליה כאילו הייתה הבייבי שלו. הסיבה החשובה ביותר מדוע הוא החליט להתקין אייר-רייד ברכב שלו מהתחלה הייתה כי הוא רצה להנות מהרכישה שלו מבלי לדאוג או לפחד מלגרד את התחתית של הרכב בכל פעם שהוא יוצא לסיבוב בעיר. 



למרבה הצער, המחשבות של טיילר על הפרקטיות של ה-STI שלו לא פגשו במילים חיוביות בכל מקום שהוא הלך, כי באופן אירוני, הדבר שהופך את המכונית הזו למוכרת כל-כך הוא הדבר שמביא איתו המון שנאה. הוא נתקל בהרבה שליליות מאנשים בקהילת סובארו בגלל האייר-רייד שלו ונאלץ להגן על כבוד רכבו מול כל העולם. 





אולי ההישג הגדול ביותר של טיילר הוא יותר מסתם התקנת מתלי אוויר בגרסת רחוב של מכונית ראלי. אולי זה העובדה שהוא שינה את התפיסות של אנשים בנוגע למה שאפשר לעשות לסוג כזה של מכוניות, כי רובם פשוט מסרבים לקבל את זה.





למרבה המזל יש לנו אנשים כמו טיילר בקהילת הרכב, כי בלי אנשים כמוהו, אשר פורצים גבולות ושוברים מוסכמות, הקהילה שלנו כולה תהיה תקועה בימי הביניים.



מקור: Airsociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה