יום רביעי, 11 בינואר 2012

Define: Originality


יכולת לחשוב באופן עצמאי ויצירתי. מי אמר שאי אפשר לבנות מכונית "מקורית" מבלי להגזים? עם הכוח של רשת האינטרנט בימינו עם עשרות אם לא מאות פורומים שונים, המילה "מקורי" היא כבר לא מה שהיה פעם. אל תבינו אותנו לא נכון, יש לנו כבוד לכל סוג של השקעה, אם זה קאמבר, אופסט, גובה נסיעה או כל דבר אחר, אבל לפעמים זה פשוט נראה כי חובבי רכב רבים במקום לבנות מכונית שהם באמת רוצים, יוצרים משהו שה"אינטרנט" או "החברה" ייקבלו ויישבחו. אנחנו אפילו לא נתחיל לספר לכם עד כמה זה מפריע לנו. אבל זה בסדר, כי בסופו של יום כל אחד רשאי לעשות עם הרכב שלו כל מה שהוא רוצה. התפקיד שלנו כאן הוא לא להטיף אלא "להצביע", אז אנחנו לא נכנס לזה. אבל אנחנו כן נקח אתכם כל הדרך אל הוואי כדי להראות לכם את הסדאן המגודלת והיפה הזאת שעוצבה בסגנון VIP, אשר שייכת לבחור בשם אלווין. "יפה" זה בלשון המעטה אבל זה יספיק לעכשיו.





כמו רבים מאיתנו, אלווין התחיל להתעניין במכוניות בגיל מאוד צעיר. הוא גדל בזירת ה-Lowrider וטנדרים, אשר רכשו המון כבוד בהוואי, במיוחד הטנדרים. בתיכון אלווין למד 4 שנים מכונאות רכב, מה שעזר לו המון בעתיד, בנוסף לתחום הפחחות והצבע שלמד בשנה השניה. מה שהתחיל כתחביב הפך בסופו של דבר לקריירה. מה כל זה קשור ללקסוס שלו? ובכן, כל דבר מוביל למשהו אחר, ואנו מאמינים שלרקע של אלווין יש תפקיד גדול במה שהוא נוהג כיום ומדוע המכונית שלו נראית כפי שהיא נראית. תמשיכו לקרוא, כי יש עוד כמה דברים מעניינים בהמשך.


אלווין וכמה חברים טובים שלו מהתיכון כבר עשו את המחקר שלהם על סצנת VIP אחרי שאחד החברים הראה להם מגזין VIPSTYLE שנרכש מחנות ספרים יפנית מקומית. כולם היו מאוד סקרניים והתמלאו השראה ולפני שהספיקו למצמץ, שניים מהם רכשו לעצמם צמד לקסוסים UCF10. באותה התקופה בדיוק, קמה לה קבוצה חדשה בשם EMPIRE VIP. הקבוצה הפכה עם הזמן למועדון עם חברים רבים ואנשים טובים, אבל בואו נחזור קצת אחורה..עוד לפני שאלווין רכש את ה-LS שלו, הוא קנה סט חישוקים של Work מדגם Euroline DH ממישהו בפורום המקומי. הג'אנטים היו מאוד אגרסיביים למעשה, לאלווין לא היה אז מושג או חצי מושג על כל העניין של קאמבר, מה מתאים ל-LS וכו', הוא ממש הלך על עיוור. לאחר מכן הוא רכש סט קפיצים של Tanabe והלביש את הג'אנטים על האוטו, רק כדי לגלות שהם לא מתאימים.



נחוש בדעתו "להתאים" את הג'אנטים, אלווין וחבריו נאלצו למתוח ולהרחיב את הכנפיים והפגושים כדי לגרום לחישוקים לשבת כראוי. הוא נסע ככה בערך שנתיים, כאשר חיידק השיפורים פגע בו שוב. הבא בתור, הגיע הליפ של Wald, ואז אלווין שוב נרגע כדי לחסוך קצת כסף בשביל מתלי אוויר. בערך באותה התקופה, סגנון ה-VIP התגלה בהוואי ובמדינות הסמוכות. חבר'ה ממגזין VIPSTYLE אפילו עשו מסע להוואי. אלווין וחבריו היו בני מזל מספיק כדי לזכות בסיקור בתוך המגזין הנחשב. בסופו של דבר הוא חסך מספיק כסף בשביל האייר-רייד של UAS ובולמים של JIC, אותם הוא התקין בעצמו. אחרי ההתקנה, הגיע הזמן להירגע, לשבת בחיבוק ידיים  ולהמשיך לחסוך כסף. באותו הזמן, סצנת VIP הייתה בשיאה ואלווין החליט לבצע שינוי כללי ברכב שלו: צבע חדש וג'אנטים חדשים, רחבים יותר, גדולים יותר ובעלי אופסט נמוך יותר. הבחירה שלו נפלה על החישוקים של Work מדגם Schwert SC3, אותם אתם רואים בתמונות.





ג'אנטים קדמיים במידה 19X10 עם אופסט מינוס 18 ואילו האחוריים במידה 19X11 עם אופסט מינוס 21. אלווין פשוט רצה להיות שונה בארה"ב, ואחרי שהוא ראה כמה חבר'ה יפניים עם ג'אנטים מטורפים על רכביהם, הוא מיד ידע שהג'אנטים שלו יראו נהדר על ה-LS שלו. בזמן ההמתנה לג'אנטים החדשים, אלווין התחיל לפרק את המכונית שלו לגורמים לטובת פחחות וצבע. כנפיים הקדמיות והאחוריות הורחבו עוד קצת, אבל לא בשיטה המקובלת והטיפוסית. אלווין רצה לשמור על הקווים המקוריים של הרכב ולא לגרום לכנפיים להיראות "מתרחבים" לצדדים. חבר שלו ריימונד עזר לו לבצע את העבודה. הוא גם רצה להיות שונה בבחירת צבע לאוטו, הוא רצה משהו שאף אחד עוד לא עשה, אבל לא משהו נוצץ מדי. בסופו של דבר זאת מכונית בסגנון VIP, כך שכל הצבעים הזוהרים והצעקניים לא היוו אופציה. הבחירה שלו בסופו של דבר נפלה על צבע מדהים בגוון שזיף/rootbeer, אשר נבחר מהקטלוג של הונדה Element.





אז מה צופן העתיד? התוכניות של אלווין עבור המכונית שלו לטווח הקצר כוללות בודי קיט של Aimgain, ג'אנטים חדשים וצבע חדש. אלווין אומר שהוא מאוד מתגאה במכונית שלו, כיוון ש-90% מהעבודה הוא עשה בעצמו, משהו שלא הרבה אנשים יכולים להגיד בימינו. 




מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה