יום חמישי, 12 בינואר 2012

Ric's VW FOX



מעט האנשים בסאן-פרנסיסקו שלא מכירים את ריק, הוא כבר כמה שנים טובות נמצא בסצנת VW  והוא חבר מאד חשוב בקהילה. הוא תמיד מוכן להושיט יד ולעזור בלהשיג חלקים נדירים, מהפשוטים ועד המסובכים במיוחד. יש לו כישרון למצוא חלקים מכאניים או קוסמטיים לרכבים, גם אם זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית, ואת זה ניתן לראות על פי הרכבים שלו. ריק הוא מאוד מופנם באישיות שלו, עצם העובדה שהוא חלק מכל סצנת הרכבים זה כבר אומר הרבה עליו. הוא לרוב מעדיף לנוח, לתפוס איזו בירה קרה ופשוט לעבוד על הרכב שלו. 



בבעלותו פולקסוואגן פוקס, דגם אשר פחות מוכר בארץ שלנו. אבל אצל ריק זאת כבר השלישית. לאחר כמה נסיונות כושלים עם הרכבים הקודמים שלו, את הרכב האחרון שלו הוא החליט להפשיט מכל מה שעשה, ולהתחיל מאפס, מסידור כל החלודות וכל הבעיות שהיו לרכב, ולהמשיך בלהפוך את הרכב שלו להיות נמוך סטטי בצורה שבעלי אייר-רייד יוכלו רק לפנטז.
בעזרת כך שקיצר, חתך ושיפר את מכלולי הרכב, הגביה את המנוע, הצליח ריק לגרום לרכב שלו להיראות נמוך להחריד, וכל זה בלי עזרת מערכת האייר-רייד. בין היתר ריק היה בין הראשונים שהצליחו להשיג סט גלגלים של חברת fifteen52 RML Snowflakes אשר מאוד תורמים למראה הרכב. עם הזמן המשפחה של ריק התרחבה והעבודה על הרכב שלו הראתה סימני האטה, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו עוד נראה ונשמע ממנו בקרוב מאוד, אז תמשיכו לעקוב. 








התמונות צולמו על ידי Curtis Hartdegen

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה