יום חמישי, 26 בינואר 2012

Form & Function S15


עם כמה שאנחנו נהנים לראות אנשים שדוחפים את הגבולות עם הפיטמנט שלהם בעזרת סטראץ' ופוק (Poke), זה מגניב לראות שמישהו יודע להנות משני העולמות. טרוי ג'נקינס הוא אחד מאותם האנשים, לכן היה מאוד רצוי לסקר את המכונית שלו כאן.





טרוי בעצם מתחרה במכונית הזאת בסדרת תחרויות דריפטינג של הליגה הלאומית של ניו-זילנד הנקראת D1NZ, בקטגוריה Pro Am. בהתחשב בעובדה שטרוי הוא רק בן 21, אנחנו חושבים שזה די מדהים! ה-S15 שלו נבנתה עם חלקים איכותיים בלבד והפיטמנט שלו די קיצוני אך פונקציונלי, שזה מאוד מדבר אלינו.



חישוקי Work Bersaglio שאתם רואים כאן בתמונות הם במידות 18X9.5 עם אופסט 19 מקדימה ו-18X10.5 עם אותו האופסט מאחור, עליהם "מולבשים" צמיגים במידות 225/40/18 ו-235/35/18, בהתאמה. זה מקנה למכונית כמות טובה של סטראץ' והם עדיין מתאימים לנהיגת מסלול. 











כפי שאתם יכולים לראות, הבודי של ה-S15 הזאת מעט שונה מהמקור, הוא יותר רחב. ובכן, במכונית התקנו כנפיים רחבות של D-Max, אשר מוסיפים לרוחב הכללי 35 מ"מ קדימה ו-55 מ"מ אחורה. גם הכנף האחורית Supermade ואחת נוספת על השמשה האחורית של D-Max מאוד מוסיפים למראה הקרבי של הסילביה.





פנים הרכב הופשט לחלוטין וצויד רק בדברים בסיסיים: כלוב התהפכות 6 נקודות, גלגל ההגה "Deep Dish" של OMP, ידית הילוכים של Part Shop Max, דוושות של Sparco וזוג מושבי באקטים Bride Zeta III Low Max עם הרתמות של Takata. 

בסה"כ מדובר באחת הדוגמאות המצוינות של בניה איכותית לקטגוריית Pro Am של ליגת דריפטים בניו-זילנד. למרות שטרוי בנה את המכונית הזאת מתוך כוונה טהורה לנהוג בה "על הצד", זה מגניב שהוא לא שכח להוסיף במכונית מגע אישי שלו ולגרום למכונית גם להיראות טוב. 

מפרט טכני:


SR20DET – factory SR20DET internals

Tomei rocker arm stoppers
Apexi intake pod filter
Sinco Customs intake piping
DSR430 turbo
Sinco Customs steam pipe manifold
Sinco Customs intercooler
HKS Super Sequential blow off valve
Walbro 500HP in-tank fuel pump
E & H Motors flowed 800cc injectors
Link G4 Storm
Electronic/Mech controllers
Link Boost solenoid
Link MAP sensor
Factory coils with NGK Racing iridium plugs
Sinco Customs 3” downpipe
Sinco Customs stainless 3” exhaust with interchangeable tips (to alter noise limits for certain tracks)
V Mount Cooling Setup – 60mm radiator with Sinco Customs overflow tank
16” electric fan
HKS 12 row oil cooler
Greddy oil overflow tank
De-Loomed engine bay
Front tubs
Kazama engine mounts
Seam welded engine bay
S14 SR20DET 5 speed box
Custom Autoclutch clutch with machined flywheel
Nismo braided clutch line
Nismo Pro 2-way LSD
BC Gold adjustable suspension
Cusco front strut brace
Cusco rear strut brace
Cusco front & rear sway bars
JIC adjustable traction rods
Cusco rear adjustable toe control arms
Cusco tension rods
URAS drift pineapples
URAS gearbox mounts
Billspeer Hyper Steering lower arms & knuckle setup
URAS tie rods
Cusco brake master cylinder stopper
Front – Brembo GTR R33 4 pot front calipers with Project Mu pads Project Mu braided brake lines
DBA 4000 R33 slotted front rotors
Rear – Brembo GTR R33 2 Pot rear calipers with Project Mu pads Project Mu braided brake lines
DBA 4000 R33 slotted rear rotors
18” Work Bersaglios
18 x 10.5 +19 rears
18 x 9.5 +19 fronts
225/40/18 Toyo T1R (front)
235/35/18 Archilles ATR Sport (rear)
URAS bodykit front, rear & sides
D-Max Wide front fenders +35mm
D-Max Wide rear fenders +55mm
D-Max carbon bonnet
Ganador carbon fibre wing mirrors
Supermade rear duck tail wing
D-Max roof wing
Resene custom DORI Orange paint
Hella 12000K purple HID kit
Super Strobe lighting system
Nismo clear indicators
Clear tail lights
6 Point MSNZ homologated cage
Bride Zeta III Low Max bucket seats with Bride rails
Takata harnesses
OMP Deep Dish steering wheel
Part Shop Max gear knob
Autogauge boost, oil pressure & water temp gauges
Sparco foot pedals





מקור: HellaFlush

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה