יום שבת, 14 בינואר 2012

Good Things Come In Small Packages


דברים טובים באים בחבילות קטנות. במקרה הזה אנחנו לא מדברים רק על חבילה קטנה, אלא על חבילת מיני: זוהי מיני קופר S שנת 2009 של האנטר פלאט. האצ'בק הספורטיבית הזאת כוללת מנוע 1.6 ל' טורבו עם שישה הילוכים. האנטר שמר על המכונית שלו פרקטית והוסיף כמה תוספות לפי טעמו האישי.







עוד מיום הולדתה, למיני יש סגנון ומראה ייחודי. קופר S הזאת בצבע כסוף כהה שמרה על המראה המקורי והמעוצב שלה, רק עם כמה תוספות קטנות: קוילאוברים מתכוונים של Megan עם צלחות קאמבר (הרי כולנו רוצים להיות יותר נמוכים), פנסים ראשיים משודרגים וקיט אווירודינמי קדמי של John Cooper Works.



מתחת למכסה מנוע, האנטר שמר על הדברים פשוטים ופרקטיים, תוך מתן יכולת למיני הזאת לנשוך מדי פעם. יש לה קיט יניקת אוויר קר של Alta, פורק לחץ של Forge ואינטרקולר. כמו כן אפשר למצוא ב-S הזאת מוט גישור של m7, דאון-פייפ ללא ממיר קטליטי של Riss Racing ואגזוז של Magnaflow. למרות כל התוספות, צריכת דלק הממוצעת של הקופר S הזאת עומדת על כ-14 ק"מ לליטר. 





גם אם האנטר יוצא איתה לנהיגה ספורטיבית בכבישים הסוערים סביב דרום ניו-אינגלנד, או נוסע איתה למפגשים או סתם יוצא עם חברים, הוא לא מפספס אף לא הזדמנות אחת לנהוג במיני שלו ולהשוויץ בה. 































מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה