יום שבת, 14 בינואר 2012

STATUS Racing


"Made In USA" היא אמירה שרק חברות בודדות בתחום חלקי אפטרמארקט יכולות להשתמש. כשמדובר בתעשיית המושבים, הרשימה עוד יותר קטנה. Status Racing, אחד המנהיגים מהשורה הראשונה בתעשיית מושבי מרוץ, יכולה בגאווה להשתמש באמירה הנ"ל, הרי שמשפט עצמו מכיל את הערך של החברה. Status מתגאה לייצג שיא הטכנולוגיה וחומרים מעולם תעשיית החלל, וזאת הסיבה שאנחנו משתפים אתכם בזה.





רוב ודן, השותפים החדשים של Status Racing, נמצאים מעל הראש בסצנת הרכבים די הרבה זמן, יותר מעשור. למעשה, יש סיכוי טוב שאתם מכירים אותם. בשנת 2001 רוב ודן פתחו חברה בשם Vivid Racing, עם 500$ בכיס והלוואה של 1500$. כיום, Vivid Racing מכילה 30 עובדים והיא מגלגלת 10 מיליון דולר בשנה. לכן, כשהגיעו הידיעות על כך שב-Status היו צריכים שותף מבוסס היטב, השניים ידעו שהם הפרטנרים הנכונים. הצלחתם של רוב ודן במכירות ושיווק באינטרנט נתנה להם את הבטחון לקפוץ ל"מושב הנהג" (תרתי משמע). כעת הם נכנסו לשנת 2012 חזק מתמיד.





אם אתם מכירים את Status, או בכלל את הטופ של הטופ של תעשיית המושבים, אתם בטח תתעניינו ממה הם בונים למעשה את המושבים שלהם. החלק העליון של מושבי Status עשוי, כפי שניתן לראות כאן, סיבי פחמן (קארבון), או אם הכיס שלכם עמוקה עוד יותר אז קארבון-קוולאר. קארבון-קוולאר הוא חומר הקל ביותר ש-Status מציע, והוא גולת הכותרת של ייצור המושבים קלי משקל. 





בהתאם למסורת האמריקאית של איכות ללא תחרות, דן מספר עד כמה שב-Status מתייחסים ברצינות לבקרת איכות. "מושבים שלנו עוברים בקרת איכות קיצונית למדי. אנו מוודאים כי בכל השלבים, החל ממצגת מקדימה, בניית מארז ועד למוצר המוגמר, הלקוח ימשיך להתרגש וירגיש בנוח. כל פרט, עד התפר האחרון, חייב להיות מושלם. אם ישנם פגמים באריג של קארבון, פשוט לא משתמשים בחתיחה הזאת ולא מוכרים אח"כ כ"מוצר פגום". מכיוון שכל מושב נבנה בנפרד מהתחלה ועד הסוף, זה מאפשר לנו לשלוט בצורה רצינית וקפדנית על התוצאה והאיכות של מוצר המוגמר"





אבל אם מצב של בקרת איכות של Status לא מספיק כדי להבליט אותם משאר היצרניות, אז אולי סדרת Icon Series שלהם תעשה את זה. הרעיון מאחורי ה-Icon Series הוא היכולת להתאים כל מושב לדרישות האישיות ולמראה האסתטי של כל רכב. כל "המעטפת" של המושב יכולה להיות מותאמת אישית לפי דרישה: החל מסוג וצבע הבד, צבע התפר ועד לתוספות מיוחדות ולוגויים אישיים. ומה באשר העתיד של Status Racing? השמועה אומרת שהם מפתחים סדרת מושבים-ריקליינרים ואפילו מתכוונים להוציא סדרת מושבים במידות גדולות.



Status צומח במהירות, ואנחנו שמחים לחלוק את סיפורם. חברה אמריקאית עם אידיאלים אמריקאיים, הכל מתרכז סביב זה. דן מגדיר את זה בצורה מושלמת: "אנחנו לא רוצים להיות תחליף לחברות מושבים בעולם המרוצים, אנחנו רוצים שהמושב שלנו יהיה הבחירה גם של חובבנים וגם של נהגי מרוץ בשל ייחודו".



מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה