הונדה סיביק הותירה רבים עם טעם רע בפה. אמנם ישנו קומץ קטן של בניות נקיות במיוחד, אבל על פי הרוב היא מזוהה עם "תרבות" הרייסרים יותר מאשר כל פלטפורמה אחרת. החדשות הטובות הן שהסטיגמה הזאת ככל הנראה דוהה לאט עם הזמן. למרבה המזל, ישנו זן חדש של חובבי סיביק אשר מבינים את העקרונות של בניות נקיות ויפות. אנחנו יודעים שרבים מכם כבר בחרו צד בוויכוח הזה, וכנראה ששום דבר כבר לא ישנה את זה. עם זאת, לאחר "ביקור" בשני צידי המגרש, אנחנו חושבים שאם ניגש לנושא הזה בראש פתוח, נוכל בסופו של דבר ללמוד להעריך כל סוג של מכונית בדרכן שלהן.
חשבנו שיהיה חשוב להזכיר את כל זה. לפעמים זה מתסכל אותנו קצת כשאנחנו שומעים שמכונית כזו או אחרת לא מקבלת את הכבוד שבאמת מגיע לה, ומכונית הזאת שבסיקור היא דוגמה מצוינת למה שאנחנו מתכוונים. ברצינות, תסתכלו על המכונית הזאת, למעשה היא מאוד נקיה ואסתטית. מדובר כאן בביצוע מושלם של תהליך ההנמכה, בחירת ג'אנטים ותוספות נוספות בטוב טעם. אם אתה בסצנת מכוניות וחובב הונדה, המכונית הזאת צריכה לגרום לך לתחושת גאווה. בכל הכנות, אנחנו חושבים זהיא נראית מטמטם!
רשימת התוספות והשיפורים:
Engine
Hondata Flashpro
Fujita Short Ram
Kidd Racing Header
Proven Power customer 3” exhaust
ExteriorHFP Front Lip
HFP Side Skirts
HFP Rear Lip
Red Tail light overlay
Weathertech Window Visors
Retrofitted headlights (e46 shrouds with Acura TSX projectors)
5000k HIDS for headlight and fogs
I<3DRIVINGSLOW plate frame
Wheels & TiresProject Kics R40 Lug Nuts
Stainless Steel Brake Lines
18×9 +22 Works VS-XX with 215/35/18 Nitto NeoGens
Interior
TWM Stage 2 short shifter
Circuit Hero Counter Sunk weighted shift knob
L.E.D. Interior dome and map lights
Black JDM “H” Steering Wheel Emblem
Suspension
Buddy Club N+ Coilovers
Skunk2 Camber Arms
SPC Front Camber Bolts
מקור: Just Stance
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה