יום שני, 23 בינואר 2012

Audi A5 - Elegant Beauty


הכוח של האינטרנט פשוט מדהים! צוות של S:N נתקל באקראי בתמונה של אאודי A5 הזאת מיפן לפני כמה חודשיםובעזרת כוחו של האינטרנט הצליחו לא רק ליצור קשר עם בעלים של התמונה הספציפית הזאת, אלא גם לארגן סט צילומים ראוי בשביל הקוראים. למרבה המזל, סו (So) הצלם הצליח ליצור קשר עם הארו (הבעלים של A5), ולפני שהם הספיקו למצמץ - סט צילומים מדהים הזה חיכה להם בתיבת הדוא"ל. אז יחד עם האתר המחודש של S:N, הוא מציגים את ה-A5 ספורטבאק המדימה הזאת של הארו (Haru).







אז כן, מה שאתם רואים בתמונות זאת אאודי A5 2.0TFSI ספורטבאק שנת 2011. הארו, הבעלים, ניסה למנף קווי הגוף המושלם של ה-A5 ספורטבאק הלבנה שלו ע"י הוספת מגע שחור למכונית. זה כולל גריל קדמי OEM של RS5 בגוון Piano Black, סט חישוקי מונובלוק 20" וחלקים שונים מקארבון שהתערבבו היטב עם "סגנון פשוט" כדי להפוך את ה-A5 הסקסית הזאת לסקסית עוד יותר. המכונית מונמכת בעזרת סט קוילאוברים של AS Sport אשר פותחו ע"י Quantum Racing לא רק בשביל המראה אלא גם בשביל האחיזה והיציבות. למען האמת, מדי פעם הארו לוקח את המכונית לכבישים מפותלים ולמסלולי מרוץ השונים ביפן כדי לדחוף את המכונית למגבלות שלה, אבל בסופו של יום הוא נהנה מנסיעה חלקה ונוחה ברחבי העיר, על בסיס יומי. אנחנו יכולים רק לדמיין כמה ראשים הדבר הזה מסובב..





חישוקי Prodrive מונובלוק בקוטר 20" יושבים בצורה מושלמת בזכות טונה של מאמץ שהושקע בהתאמות של קאמבר ואופסט. הדגם המדויק שלהם הוא GC-012L במידה 20X9.5 עם צמיגי Bridgestone S001 במידה 245/30/20 מקדימה ו-20X10.5 עם אותו סוג הצמיגים רק במידה 285/25/20 מאחור. הארו אומר: "מעולם לא היו ואין לי בעיות עם שפשופים והמכונית נוסעת ומרגישה אפילו טוב יותר מאשר על המתלים המקוריים של S-Line עם חישוקי 18 אינץ'". התכניות העתידיות שלו כוללות שדרוג של מערכת הבלמים עם קיט ברקסים גדולים, מערכת פליטה מלאה, וכמובן טיונינג של ניהול מנוע. הוא גם חושב על שדרוג של מערכת שמע והאינטריור, אבל נראה שיש הרבה דברים אחרים שהוא היה רוצה לעשות קודם.





אלגנטיות, ייצוגיות, סקסיות, נוחות, מותרות. אלה רק כמה מהמילים שעולות מיד לראש כשמסתכלים על האאודי הזאת. ומה איתכם? אתם מוזמנים להגיב ולהגיד מה אתם חושבים עליה בתיבת התגובות למטה.











מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה