יום חמישי, 19 בינואר 2012

Know Your Roots: Matthew Waln’s VIP’d E38


לכולנו הייתה נקודת התחלה, הסיבה למה נכנסנו לתחום הזה. עבור רבים, זה התחיל בגיל צעיר, עם תשוקה למכוניות אשר עברה אלינו מאבא או סבא, אשר התעסקו עם המכונית שלהם במוסך או לקחו אותה למפגשים שונים. אחוז גדול יותר מצאו את שורשיהם דרך חברים עם מכוניות "חולניות" בתיכון או קולג' (תלוי בגילך, ההשפעה יכלה לבוא מעידן "מהיר ועצבני" עם הבודי-קיטים ונאונים מתחת לרכב) ורצו להפוך את כלי הרכב שלהם להתבטאות של עצמם ושל הסגנון שלהם, לא רק להחזיק בכלי שלוקח אותם בנקודה A לנקודה B. רבים מאיתנו, אלה שכבר בתוך התחום, נודדים בין יצרן ליצרן, עוברים בין רכבי JDM, ל-Euro ואולי לאמריקאיות..ויש רק מעטים ש"תקועים" עם אותו היצרן במשך שנים. מאט וואלן הוא אחד מאלה שנשארו נאמנים לשורשיו: BMW. המכונית שאתם רואים לפניכם כנושא הסיקור שלנו היא למעשה יצירה בווארית הרביעית של מאט, כך שהוא מכיר אותן כמו את כף ידו. 









לפני שנה וחצי, מאט קרקע את ה-M3 E36 ההרוסה שלו במוסך שלו (היא עדיין אצלו), והחליט שהוא רוצה מכונית ליומיום. אבל לא כל מכונית. הוא רצה לבנות מכונית בסגנון VIP, כך שהוא התחיל לפזול לכיוון יצרניות כמו לקסוס ואינפיניטי, הידועות באופן מסורתי בזכות הפוטנציאל שלהן להיות מכונית VIP ראויה. אחרי חיפושים במשך זמן מה, הוא החליט להישאר עם משהו הרבה יותר מוכר והחל בחיפושים אחרי ב.מ.וו עם בודי גדול. מאט תמיד היה אוהד של העיצוב הפשוט והאלגנטי של סדרה 7 E38, ידע איך לעבוד איתה ומכיוון שהמחיר של שלה היה במסגרת התקציב שלו, הוא התחיל לחפש אחת באזור שלו ורכש את היפיפיה הזאת באוקטובר 2010. 







כמו לרבים מאיתנו בסצנת המכוניות, למאט היה מושג איך בדיוק הוא רוצה שהמכונית שלו תראה, איך הוא ישפר אותה לטעמו האישי, עוד לפני שהוא אפילו סיים לחתום על העברת בעלות. מאט ידע שהוא רצה לשמור על המראה הפשוט של המכונית ושהיא תהיה אמינה (בכל זאת, היא הדיילי שלו), אבל הוא עדיין רצע להטביע בה את חותמו כדי לסובב ראשים. באופן אירוני, המכונית שהוא קנה הגיעה עם חישוקים Type 95 במידה 19X9, שעליהם הוא תכנן להמשיך להתגלגל, כך שצעד הבא שלו היה ברור: הנמכה! שבוע בדיוק אחרי שהבימר לראשונה חנתה בחניית ביתו, הגיעה אליו החבילה המיוחלת מגרמניה ובה קוילאוברים FK Highstreet, צמיגים קטנים יותר (215/35) וספייסרים קדמיים ואחוריים כדי לקבל את הסטאנס שהוא חיפש. מיותר לציין, מאט היה מאוד מרוצה מהתוצאות אחרי שהוא סיבב את הקוילאוברים כל הדרך למטה. אחר-כך נוספו עוד כמה פריטים אסתטיים, כמו בקליות של דגם '01, חצאיות צד M-Sport, ליטוש מלא של הגלגלים ועוד.







הרצה קדימה עד ספטמבר 2011, שבוע לפני האירוע H2Oi באושן סיטי, מרילנד. כמו רבים מאיתנו, מאט גלש באינטרנט לילה אחד ואז הוא ראה סט חישוקים למכירה שמשכו את תשומת ליבו: OZ Futura במידות 19X9.5 ו-19X10. מיד הוא יצר קשר עם המוכר כדי לוודא שיוכל לאסוף אותם לפני היציאה ל-H2O ביום שישי. הוא קיבל אותם ביום רביעי, לא היה לו מושג קלוש איך הם יישבו או האם הם יתאימו בכלל, למעט כמה חישובים חפוזים שהוא עשה בראשו לפי שלחץ על הכפתור "Buy It Now". למרבה המזל, הם התאימו באופן מושלם, אפילו התחבאו בכמה מילימטרים בתוך הכנפיים. ביום שישי בבוקר הוא יצא אל המסע לאושן סיטי כדי להשוויץ ביצירה שלו. 
לאלה מכם שחושבים שלהישאר עם היצרן שאתה מכיר כל-כך טוב זה משעמם, גלגל את העכבר למעלה, לאחר מכן גלגל אותו למעטה עוד פעם אחת...כל הכבוד, מאט!








מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה