יום שלישי, 17 בינואר 2012

VW Passat GLX '97 - Fresh Kicks


ההזדמנות לשנות לחלוטין סגנון של מכונית ביום אחד מתאפשרת בעזרת הג'אנטים, או "נעליים" אם תרצו. לידע כללי, הפאסאט הזאת מחליפה את הגלגלים כמו שאנחנו מחליפים נעליים..או אולי אפילו יותר..כל סט שעבר על המכונית הזאת נתן לה אופי חדש: מחישוקי פורשה Twist קלאסיים ואלגנטיים, דרך ג'אנטים ברזל רחבים (פרקטיים אך עדיין ראוותניים) ועד למה שהבעלים, Dan Opdenaker מכנה “unicorn wheels” - חישוקי Gotti J55A בקוטר 15", שהם למעשה חישוקי "קיץ" בפאסאט GLX הזאת.













מאז שדן רכש את המכונית הזאת לפני כשנתיים, היא עברה מתיחת פנים מאסיבית. הכל התחיל מכמה שינויים מינוריים - קוילאברים וריפוד גג, אבל בהמשך דן התחיל לצעוד בצעדי ענק. קוילאוברים הוחלפו בסט מתלי אוויר. פאסאט הזאת נוסעת כעת על סט של AirLift מסדרת Slam מקדימה וסדרת Performance מאחור, אשר נשלטים ע"י ניהול ידני של BagRiders.



כיום האינטריור המקורי של הפאסאט הוחלף באחד חדש יותר בצבע שחור. בסופו של דבר כדי להשלים את החבילה, הסטיישן הזאת זכתה לצ'יפ של C2, אגזוז 2.25" של Magnaflow ופנסי חזית בתקן אירופאי. עם בסיס מוצק, אשר דן הרכיב במשך כמה שנים האחרונות, הוא הניח את היסודות עבור מכונית גדולה באמת. יש לו עוד תוכניות גדולות להמשך, לא רק עוד סט "נעליים" חדשות, אלא כמה דברים נחמדים אחרים. ואנחנו למשל יכולים להיות בטוחים שזאת לא פעם האחרונה שאתם רואים כאן את הסטיישן הזאת.









מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה