יום רביעי, 18 בינואר 2012

Taylor'd Customs 57 Chevy 3200


אם הטנדר הזה היה יכול לדבר, לפני שהוא הפך להיות חלק מ-Taylor’d Customs, הוא היה מספר לנו את אותו הסיפור שכל טנדר בן 54 היה מספר. סיפורי מסעות לעבודה בחווה ובחזרה ממנה, דייטים ראשונים, או אולי נסיעה לבי"ח עבור לידת ילד (או שניים), אלה אינם סיפורים יוצאי דופן של טנדר כה עתיק. "לגרור" את השלדה מאייאקס אונטריו לאוהיו? זה כבר קצת פחות טיפוסי ומקובל בדף ההיסטוריה של שברולט 3200 שנת 57 המדהימה הזאת. 





עם כמה גביעים עבור נצחונות בתחרויות לבניות קאסטום, בלייר טיילור מ-Taylor’d Customs רכש את הטנדר הזה מקורי לחלוטין באוגוסט 2011 למטרת פרוייקט נוסף, וכעבור שלושה חודשים קצרים, הטנדר כבר עמד על הדשא באירוע Dropt and Destroyed באוקטובר 2011.





מאחורי הגריל, אשר "בלע" המון קילומטרים של המדינה, יושב מנוע שברולט 350 "חלש" חדש לחלוטין. מנוע "חלש" זה כמובן עניין של פרספקטיבה, כי בהתבסס על בניות אחרות ומרשימות שלו והנהמה המרשימה שנשמעה בסרטון שפורסם לאחרונה בעמוד הפייסבוק של Talyor’d Customs, הטנדר הזה יכול לבייש רכב או שניים תוך השארת שובל של ניצוצות בעקבותיו.





הארגז המקורי, אשר נהג לשאת אלוהים יודע מה, עכשיו בלי הרצפה. היא הוסרה כדי לתת מקום לגלגלים ענקיים ברוחב 8" ושאר המכלולים של מערכת האייר-רייד. 





כשמגיע הזמן "להתרומם" או לרדת למטה לרצפה בעזרת מתלי אוויר בכל ארבעת הפינות, מדחס כפול של Viair 444 נכנס לפעולה. אוהדי הנמכה סטטית - לא לדאוג: הטנדר הזה לא נוסע גבוה וחונה נמוך, הוא נוסע נמוך וחונה נמוך עוד יותר! 





תוספת מודרנית היחידה שניתן למצוא בחיצוניות של הטנדר הזה, זה חישוקי Foose בקוטר 20", אשר מבלים את רוב זמנם "קבורים" בתוך בתי הגלגל. 







והנה הסרטון המדובר:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה