יום שישי, 18 במאי 2012

Ballin’ on a budget!


בעוד שכולנו אוהבים לראות בניות "יקרות" ומכוניות "ייחודיות", העובדה היא כי רובנו פשוט לא יכולים להרשות לעצמנו להוציא כל-כך הרבה כסף על המכוניות שלנו כמו אחרים. יש המעדיפים ללכת בדרך פשוטה יותר, כגון מיגל וואזקס ממיאמי, פלורידה עם ההונדה סיוויק האצ'בק שנת 93 שלו. OEM+, כמו שחלק מאיתנו אוהבים לקרוא לזה. אנחנו בשום פנים ואופן לא מזלזלים ולא לועגים לבניות יקרות ברמה גבוהה, אנחנו פשוט מרגישים כי יש הרבה מכוניות שנראות מדהים ולא מקבלות שום חשיפה, פשוט משום שהן בנויות לפי התקציב, בדרך כלל לא גבוה במיוחד. אחרי שאמרנו את זה, תרשו לנו להציג לכם את המגרדת קארטרים, מטאטא רחובות, נמוכה עד כדי גיחוך, הונדה סיוויק, שתשאיר אתכם עם הרצון לרכוש אחת כזאת לעצמכם.





ההאצ'בק של מיגל פשוט זרוקה על הרצפה, כפי שאתם יכולים לראות. היא יושבת על גלגלי ברזל Diamond Racing וזה נראה עליה פשוט מעולה! המידות שלהם הן 15X8 ET5 קדימה ו-15X10 ET-5 אחורה והצמיגים הם במידות 165/45 ו-195/45, בהתאמה. נראה שהאופנה של גלגלי ברזל באה וחלפה, אך מכוניות מסוימות עדיין מצליחות לגרום להם להיראות טוב, כמו המקרה הזה. הדבר המצחיק הוא שהגלגלים האלה כבר ירדו מהסיוויק וסט חדש כבר בדרך למיגל. הוא גם שיחק קצת עם הפנים של האוטו והוסיף גלגל ההגה של Nardi מדגם Woodgrain, קונסולה מרכזית EDM ולוח השעונים VTI בתקן EDM. זה נראה פשוט אך רענן בעת ובעונה אחת. תגידו לנו מה אתם חושבים עליה בשדה לתגובות למטה.



כפי שאפשר לראות בתמונות, מבחוץ המכונית די פשוטה. מלפנים יש לה ליפ OEM SiR ואיתותים קדמיים EDM, בעוד שמאחורה רואים בקליות EDM עם פנסי ערפל, מולדינגים אחוריים EDM ומגני בוץ OEM של הונדה, כדי לטאטא את הרחובות של מיאמי. אז הנה היא, מכונית שהרבה מאיתנו יכולים לאהוב. מכונית שנראית טוב גם בלי גלגלים בשווי של 4 אלף דולר. מכונית שתשבור לך את הצוואר אם יהיה לך מספיק מזל כדי לפגוש אותה באופן אישי. אנחנו באמת מקווים שההאצ'בק הזאת תתן לכם השראה, כי היא מוכיחה שאפשר לבנות מכונית מאוד יפה ואסתטית גם בתקציב נמוך.















מקור: StanceNation

4 תגובות:

  1. אין על היופי הפשוט. במיוחד כשזה גם משהו שהוא בר השגה. ניתן להשיג ג'אנטים של Diamond Racing בארץ או רק להביא מחו"ל?

    השבמחק
  2. מצטרף לשאלה....

    השבמחק
  3. לא ידוע לנו על יבואן או מקום כלשהו שמייבא את הגלגלים הנ"ל. הדרך היחידה להשיג אותם היא יבוא אישי מחו"ל.

    השבמחק
  4. תמיד כיף לראות פה סיוויקיות!

    השבמחק